Wielkie firmy często robią badania konsumenckie w celu wysondowania czego potrzebują użytkownicy. Takie badanie przeprowadziła firma LG na Millenialsach. Chciała się ona dowiedzieć, czego ta grupa ludzi pragnie. Ciekawi jesteście wyników?

Zgodnie z raportem firmy International Data Corporation, Millenialsi używają smartfonów, oprócz do standardowych funkcji, do słuchania muzyki i odtwarzania multimediów. Większość z nich używa telefonów o przekątnej 5-5,5 cala, natomiast już wkrótce będzie to 5,5-6 cala. Ten trend może mieć związek z pojawieniem się bezramkowych konstrukcji. Dzięki nim zwiększa się powierzchnia ekranu natomiast wielkość telefonu jest taka sama. Jednakże Millenialsi mają także obawy dotyczące takich konstrukcji. Główne to trud w obsłudze jedną ręką, cena oraz obawa przed jego uszkodzeniem. Osoby, które mają mały ekran, irytują się najczęściej z powodu przypadkowych kliknięć np. na reklamy. 57,1 % osób chce mieć większy ekran natomiast 64% osób uważa, że smartfon musi się mieścić w jednej ręce.

LG odpowiada na potrzeby Millenialsów i wprowadza na rynek model Q6. Jest to telefon ze średniej półki cenowej, posiada dobrej jakości ekran o przekątnej 5,5 cala i rozdzielczości Full HD +. Jego test niedługo będziecie mogli przeczytać na łamach WhatNext.

Źródło: Materiały prasowe

promocja