Według najnowszych doniesień, Amazon pracuje nad własną aplikacją do komunikacji zwaną Anytime. Gigant sprzedaży rozpoczął nawet ankietowanie swoich klientów, aby wybadać, jakich cech spodziewaliby się oni po takim programie.

AFTV News wyjaśnia, że Anytime ma pełnić rolę „bogatej w możliwości usługi „wszystko w jednym miejscu”, która miałaby stanowić konkurencję dla innych sieci społecznościowych”. Nacisk miałby być jednak położony na wysyłanie wiadomości tekstowych i głosowych, wideorozmowy, dzielenie się zdjęciami i filmami, na które można byłoby nakładać filtry, czy granie w gry. Użytkownicy mieliby możliwość nawiązania połączenia z jedną osobą lub ich grupą, skontaktowania się z przedsiębiorstwami, aby zamówić od nich dane produkty lub złożyć rezerwację i wiele innych. Amazon wierzy, że udałoby się utrzymać taką aplikację bezpieczną i zaszyfrowaną oraz że pracowałaby ona tak na komputerach osobistych, jak i urządzeniach mobilnych.

W ostatnich miesiącach Amazon poczynił pewne kroki pod kątem rynku komunikacyjnego. Na początku bieżącego roku zapowiedziana została usługa Chime, która pozwala użytkownikom biznesowym na nawiązywanie wideokonferencji. Jej konkurentami miały być Skype for Business oraz WebEx. Dzwonienie dołączono ostatnio także do urządzeń z Alexą, ale wygląda na to, że Anytime miałoby zaprezentować jeszcze bardziej ambitne podejście do tematu.

źródło: theverge.com | zdjęcie: techtimes.com