IMGN.PRO wraz z Telepaths’ Tree z dumą ogłaszają, że pecetowa data premiery Inner Chains – połączenia horroru i FPS-a, działającego na silniku Unreal Engine 4 – to 20 kwietnia! Nowy zwiastun filmowy odzwierciedla niezwykłość uniwersum gry, przesiąkniętego gęstym, mrocznym klimatem inspirowanym surrealistyczną sztuką.

 

Bez ingerencji człowieka natura zaczęła zawłaszczać to, co przed latami zostało jej odebrane. W pogoni za doskonałością upodobniła się do porzuconych tworów i zdobyczy technologicznych, dając początek biomechanicznym bytom i zmieniając rzeczywistość nie do poznania. Już 20 kwietnia na PC sam będziesz mógł doświadczyć tego dusznego, surowego świata na własnej skórze. Świata, który nie przypomina niczego, co do tej pory widziałeś.

 

Data premiery Inner Chains – wyjątkowy trailer!

Globalny wydawca IMGN.PRO wraz z developerem Telepaths’ Tree są gotowi, aby ogłosić datę premiery Inner Chains – gra ukaże się na PC w przyszłym miesiącu, 20 kwietnia! Będziesz mógł zdobyć swój egzemplarz na Steamie (http://store.steampowered.com/app/537430/) w cenie €19.99 / $19.99 / £17.99. Jednak nie są to złe wieści dla posiadaczy konsol, gdyż wersje na PS4 i Xboksa One trafią do sprzedaży w przyszłości.

Twórcy zaprezentowali swoją surrealistyczną wizję artystyczną, zanurzoną w intensywnej, sugestywnej atmosferze, w najnowszym zwiastunie filmowym prezentującym Inner Chains. Trailer powstał w studiu produkcyjnym Orka, które na co dzień współpracuje z wieloma uznanymi firmami z Polski i zagranicy. Cinematic trailer do Inner Chains jest pierwszą tego typu produkcją w studiu. Tutaj powstał koncept animacji, jej scenariusz, aż po finalny obraz. Sam proces animacji, po zaakceptowaniu storyboardu zajął dwa i pół miesiąca. Animacji niełatwej w odbiorze, pełnej odniesień i stanowiącej zagadkową metaforę.

Podjęliśmy to wyzwanie i od samego początku wiedziałam, że finał wart będzie zaangażowania się w 100% w ten projekt, który otwiera nowy rozdział w działalności ORKI.” – mówi Magda Zimecka, Szefowa Studia.

Do współpracy przy tworzeniu tekstów został zaproszony Krzysztof Azarewicz, który jest także współautorem dialogów w samej grze. Narratorem trailera jest Tomasz „Orion” Wróblewski – muzyk, wokalista i basista zespołu Behemoth.

Data premiery Inner Chains – o grze

Jesteś mieszkańcem tego świata, zindoktrynowanym przez nauki Rządzącej Kasty. Masz jeden cel – dotrzeć do mitycznego miejsca zwanego Ostatnia Nadzieja. Wybierzesz się w fascynującą podróż, lecz wkrótce stanie się jasne, że w tym dziwnym świecie nic nie jest takie, jak wydawało się na początku. Walcz o przetrwanie, zmierz się z wrogą fauną i florą, przezwycięż swoje słabości, bądź czujnym obserwatorem, a odkryjesz swoją rolę i niezwykłe sekrety otaczającego cię uniwersum. To, czy przetrwasz, w pełni zależy od twojego zmysłu obserwatora, dobrego refleksu, właściwej oceny wydarzeń i wykorzystywania otoczenia na swoją korzyść.

Zapomniane ruiny i jaskinie w górach, tajemniczy las wypełniony niebezpiecznymi stworzeniami i roślinami, które tylko czekają by pozbawić cię życia. Liczne majestatyczne świątynie opanowane przez Rządzącą Kastę również skrywają swe mroczne tajemnice – możesz je odkryć, zagłębiając się w świat Inner Chains, odwiedzając wszystkie te miejsca, poznając ich historię i uzbrajając się w wiedzę, która pomoże ci w ostatecznej walce z wrogiem.

Data premiery Inner Chains – główne cechy gry:

  • Interakcja między bronią, jej użytkownikiem i otoczeniem
  • Mroczny, biomechaniczny świat, w którym fauna i flora tylko czekają na najdrobniejsze potknięcie bohatera
  • Oszałamiająca, surrealistyczna oprawa graficzna
  • Śmiertelnie niebezpieczni przeciwnicy
  • Niezwykłe lokacje z unikalnymi historiami
  • Gęsta, sugestywna atmosfera terroru, spotęgowana fantastyczną muzyką
  • Ekscytująca przygoda z mrożącą krew w żyłach historią w tle

Premierę Inner Chains zapowiedziano na 20 kwietnia 2017 – gra ukaże się na PC i będzie dostępna na Steamie (http://store.steampowered.com/app/537430/) w cenie €19.99 / $19.99 / £17.99. Produkcja zmierza również na PS4 i Xboksa One.

By śledzić wydarzenia związane z Inner Chains, zajrzyj na oficjalną stronę gry: http://innerchainsgame.com/ oraz na Facebooka i Twittera.

O Telepaths’ Tree

Telepaths’ Tree to studio zajmujące się tworzeniem gier wideo założone w 2014 roku przez Tomasza Strzałkowskiego. Od początku celem zespołu było tworzenie produkcji opartych na stylu sztuki Tomasza. Ekipa składa się z weteranów branży, którzy wcześniej pracowali nad tytułami wysokobudżetowymi, wśród których znajdują się Ancient Space, BulletStorm, PainKiller, Gears of War, Dying Light oraz The Witcher 3 dla studiów developerskich People Can Fly, Epic Games, Flying Wild Hog, Platige Image, CreativeForge, Techland i CD Projekt RED. http://www.telepathstree.com/

O IMGN.PRO

IMGN.PRO to globalny wydawca i twórca gier wideo, którego siedziba znajduje się w Bielsku-Białej, w Polsce. Ich zespół składa się z wykwalifikowanych ekspertów z ponad dekadą doświadczenia w przemyśle gier. http://www.imgn.pro/

O STUDIU ORKA

Orka to jedno z największych w Polsce studiów produkcyjnych, założone w 1996 i zajmujące się animacją, postprodukcją i efektami specjalnymi do reklam, filmów fabularnych na rynki polskie i zagraniczne. http://www.orkafilm.pl/