Globalny wydawca i developer IMGN.PRO publikuje zupełnie nowy gameplay trailer SEVEN: The Days Long Gone, wraz ze specjalnym, dodatkowym utworem do gry! Twórca piosenki, Gavin Dunne, jest znany przede wszystkim ze swojego projektu Miracle of Sound, a jego muzyczny kanał na YouTube ma obecnie ponad 150 milionów wyświetleń.

 

IMGN.PRO i Fool’s Theory ujawniają nowy zwiastun SEVEN: The Days Long Gone, w którym, oprócz ogromnej ilości nowych lokacji, widowiskowej walki i masy akcji, każdy gracz może posłuchać wyjątkowego utworu, który pojawi się w grze, skomponowanego przez popularnego irlandzkiego muzyka we współpracy z Marcinem Przybyłowiczem! Piosenki Gavina Dunne można usłyszeć w tytułach takich jak Wasteland 2 czy Rock Band, zdobył też pierwsze miejsce na metalowej liście iTunes wraz z albumem „Metal Up”.

Po skradankowym trailerze SEVEN: The Days Long Gone, Fool’s Theory i IMGN.PRO są gotowi, aby zaprezentować inny, niezwykle ważny aspekt swojego nadchodzącego, izometrycznego RPG – walkę. Zmierz się z różnorodnymi przeciwnikami w bogatym świecie SEVEN: ghoulami, skrzydlatymi insektoidami wprost z koszmarów, wielkimi, śmiercionośnymi pająkami czy dziwacznymi, dzikimi bestiami. Zobacz na własne oczy Imperium Vetrall; zwiedź Lawmer, Mortbane czy Warden’s Hold, największe miasto Peh… Lecz wystrzegaj się stref śmierci, rojących się od krwiożerczych stworów!

Oprócz tego w najnowszym zwiastunie pojawia się nieujawniany do tej pory utwór, który zostanie wykorzystany w napisach końcowych gry – jego fragmenty będzie można usłyszeć również w jednej z lokacji, wiosce Artee. Gavin Dunne, twórca piosenki, jest podekscytowany swoim wkładem w SEVEN – The Days Long Gone:

Gdy ekipa IMGN.PRO opowiedziała mi o uniwersum i fabule gry, od razu poczułem ogromne zainteresowanie, które wzrosło jeszcze bardziej po obejrzeniu fragmentów rozgrywki. Stworzyli świetną atmosferę – mroczną, surową i lekko futurystyczną. Lubię pisać i śpiewać w takim burkliwym, ponurym i bluesowym stylu. Poza tym już wtedy byłem wielkim fanem Marcina i jego muzyki, którą wykonał do Wiedźmina. Utwór, który stworzyłem dla SEVEN, jest bardzo bluesowy, przesiąknięty klasycznym brzmieniem Americany, a dzięki instrumentom Marcina i zespołu jest podszyty melancholijnymi nutami zagubionej historii i cywilizacji.

Muzyk tłumaczył również znaczenie tekstu w utworze, nawiązującego do filozofii plemienia Artee – dotyczy on celebracji i ochrony sztuki dokumentującej historię.

Marcin Przybyłowicz, twórca ścieżki dźwiękowej SEVEN: The Days Long Gone, również wypowiedział się na temat swojej pracy przy grze:

SEVEN to dla mnie fantastyczny projekt – mnóstwo miejsca na kreatywne szaleństwa i bardzo sugestywny świat, ukazujący cywilizację, która zdążyła się już podnieść po apokalipsie. W takich warunkach ludzie tworzyliby muzykę w zupełnie inny sposób – najprawdopodobniej graliby na zbudowanych własnoręcznie instrumentach lub na zabytkowych, antycznych wręcz egzemplarzach. Dlatego z pomocą kolekcjonera instrumentów, Pawła Romańczuka, wybrałem spośród setki dziwacznych, starych eksponatów w jego kolekcji kilka najbardziej nietuzinkowych, przekładających się na niezwykłe brzmienie; egzemplarz skrzypiec Stroha, mający ponad 100 lat, bucket bass, czyli wykręconą wariację kontrabasu, bucket cello oraz carboard cello. Dużą rolę odgrywają też partie gitarowe, nagrywane przez świetnego polskiego gitarzystę, Krzysztofa Łochowicza. Przekłada się to na muzykę SEVEN, która jest charakterna i ostra – dużo w niej brudu, rdzy i saturacji.

Nowy gameplay trailer SEVEN: The Days Long Gone – o grze

SEVEN: The Days Long Gone to izometryczne RPG w 3D, w którym gracze mogą bez ograniczeń eksplorować sandboksowy świat Imperium Vetrall. Wprowadzone do gry poruszanie się systemem parkourowym nie tylko pozwala graczom na swobodne omijanie przeszkód niezależnie od ich wielkości i rozmieszczenia, ale również redefiniuje założenia rozgrywki klasyczne dla tego gatunku.

Akcja gry toczy się wiele lat po tym, jak świat SEVEN został dotknięty apokalipsą. Gracz wciela się w postać opętanego przez starożytnego demona mistrza złodziei, który zostaje zesłany na więzienną wyspę Peh – miejsce, w którym splatają się ze sobą pozostałości po zaawansowanej technologicznie cywilizacji z zabobonami rodem ze średniowiecza. Peh stanie się areną spisków, odkryć i zdrad. A główny bohater zostanie postawiony przed przed najtrudniejszą misją w swojej karierze.

SEVEN: The Days Long Gone – główne cechy:

  • Izometryczne RPG w 3D rozgrywające się w świecie, który setki lat wcześniej został dotknięty nuklearną apokalipsą.
  • Sandboksowy, tętniący życiem świat Imperium Vetrall, który gracze będą mogli poznawać bez żadnych ograniczeń.
  • Zachwycające, zróżnicowane lokacje. Od tajemniczych bagien, przez Mortbane – małe miasteczko na wyspie Peh, po Hallard – zaawansowaną technologicznie stolicę Imprerium Vetrall, siedzibę Imperatora Druguna.
  • Różnorodność sposobów osiągnięcia celu w ramach questów.
  • Poruszanie się systemem parkourowym pozwalające na swobodne omijanie przeszkód, niezależnie od ich wielkości i rozmieszczenia, oraz zmieniające sposób postrzegania gatunku.
  • Niezwykły świat, w którym przeplatają się ze sobą mroczne przesądy i zaawansowana technologia.

Więcej informacji na temat gry można znaleźć na oficjalnej stronie: http://www.seven-game.com, Facebooku i Twitterze.

O Fool’s Theory

Fool’s Theory zostało założone w 2015 roku. Zespół składa się z weteranów branży z licznymi tytułami wysokobudżetowymi na koncie, którzy przyczynili się do sukcesu gier takich jak Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, Wiedźmin 3: Dziki Gon, Ancient Space, Hard West, Kholat i wielu mniejszych, niezależnych tytułów. http://www.foolstheory.com/

O IMGN.PRO

IMGN.PRO to globalny wydawca i twórca gier wideo, którego siedziba znajduje się w Bielsku-Białej. Ich zespół składa się z wykwalifikowanych ekspertów z ponad dekadą doświadczenia w przemyśle gier. http://www.imgn.pro/

promocja