Reklama
aplikuj.pl

Philips Lighting ruszył z kampanią edukacyjną

Wczoraj, 12 października, obchodzony był Światowy Dzień Wzroku. Z tej okazji Philips Lighting ruszył z kampanią edukacyjną, która ma na celu uświadomić konsumentów jak wybierać żarówki.

Ponad 78% Polaków posiada oświetlenie LED, co jest większą ilością niż średnia ogólnoświatowa wynosząca 74%. Niestety, wiele z nich ma nieprawidłowe parametry, które negatywnie wpływają na oczy. Kampania „Czy dbasz o swoje oczy?” ma na celu uświadomić ludzi w jaki sposób światło wpływa na wzrok oraz samopoczucie. Jest to bardzo ważne, bowiem badania przewidują, że do 2050 roku co druga osoba na świecie będzie krótkowzroczna. Coraz większa ilość osób spędza dużo czasu przed monitorem a dołączając do tego złe oświetlenie robi się naprawdę słabo dla oczu.

Kampania będzie opierała się na działaniach w największych sieciach sklepów oraz na YouTubie. Od 7 października przez 6 tygodni w 120 sklepach w całej Polsce w wyborze żarówek będą pomagali eksperci. Ruszyła także emisja odpowiedniego spotu telewizyjnego.

Źródło: Materiały prasowe