Gamescom to jedno z największych wydarzeń dla graczy. W tym roku było ono wyjątkowe, bowiem osoby zainteresowane esportem otrzymały aż 5000 m2 przestrzeni z atrakcjami, 8 turniejów i dwie sceny.

ESL Arena przygotowana była na ponad 350 tysięcy kibiców. Rozgrywki odbywały się w tytułach takich jak Fifa 17, League of Legends, Counter Strike: Global Offensive, Rainbow Six: Siege, Project CARS CROSSFIRE, Blade & Soul czy Playerunknown’s Battleground.  Część z atrakcji zostało przygotowanych przez polską załogę. Projektami, które wykonali były:

  • udział w stworzeniu strefy Hearthstone Global Games. Polacy byli odpowiedzialni za realizację i produkcję streamu z wydarzenia, który pokazywany był na głównej scenie Blizzarda. Także stworzyli oni oprawę audiowizualną.
  • Stworzenie spektakularnej sceny oraz oprawy audiowizualnej strefy World of Warcraft.
  • Produkcja i realizacja streamu ze strefy Project CARS 2, w tym streamu z najlepszymi wynikami osób, które odwiedziły strefę i wzięły udział w mini-turnieju.
  • Organizacja całego turnieju Rainbow Six: Siege, a także turniejów Blade & Soul oraz Project CARS 2.

Źródło: Materiały prasowe