Kategoria: Wywiady

  • «
  • 1
  • »

Marcin Przybyłowicz – rozmowa z twórcą muzyki do Wiedźmina 2 i 3

Przygotowując się do wywiadu z Marcinem miałem nadzieję usłyszeć kilka ciekawostek, rzeczy, które dla odbiorców mogą być nieoczywiste, nowe. Rzeczywiście tak było, ale przy okazji poznałem człowieka, który jest prawdziwym pasjonatem, kimś kto niemalże żyje tym co robi. A przy tym, co wydaje mi się dość rzadkie, nie zamyka się tylko na swoją dziedzinę, kocha filmy, gry, karcianki, ma bardzo szerokie spojrzenie. Twórca muzyki do Dzikiego Gonu do tego świetnie opowiada o swojej pracy.

Wywiad z twórcami Layers of Fear, Bartoszem Kaproniem i Rafałem Basajem z Bloober Team

Redaktor: Wasza gra zatytułowana jest Layers of Fear, zacznijmy więc od początku – dlaczego taki tytuł, co on oznacza, jak interpretować ma go gracz, który z grą jeszcze się nie zetknął? Bartosz Kaproń: Layers of Fear to z angielskiego „warstwy strachu”. Te warstwy są wszechobecne w całej grze, począwszy od warstw psychologicznych naszego głównego bohatera również poprzez historię, jaką staramy się opowiadać, poprzez otoczenie w jakim znajduje się gracz… Są one po prostu wszechobecne w grze i wydawało nam się, że nawiązanie do tego w tytule jest jak najbardziej dobrą rzeczą. Redaktor: Poza tym tytuł tajemniczy, prowokujący. Rafał Basaj: Owszem, […]

Wywiad z Mikołajem Rybackim z Percivala

Twórczość folkowego Percivala i jego metalowego „brata” Percivala Schuttenbacha to powoli jazda obowiązkowa każdego, kto interesuje się polską kulturą. Współtwórcy sukcesu Równonocy Donatana, a w przyszłości zapewne również Wiedźmina 3 od CD Projekt Red koncertują, wydają płyty i zdobywają coraz większą popularność. Lider zespołu, Mikołaj Rybacki opowiedział nam o pracy nad muzyką do gry, ale też o życiu zespołu. What Next: Jak doszło do współpracy pomiędzy Wami a CD Projekt RED? Czy oni sami wyszli z propozycją? Mikołaj Rybacki/Percival: Tak, sami się do nas zwrócili, co nas bardzo ucieszyło. Wcześniej nie myśleliśmy nawet o tym, aby zabiegać o taką współpracę. […]