Kategoria: Recenzje gier

Retribution

Recenzja DLC Retribution do Call of Duty Infinite Warfare Ostatnie rozszerzenie do ubiegłorocznego CoDa

Przepustka sezonowa do każdej z odsłon Call of Duty od lat składa się z czterech rozszerzeń. W przypadku Infinite Warfare w każdym z dodatków znaleźć mogliśmy cztery mapy do trybu dla wielu graczy oraz kolejny scenariusz dla trybu Zombie. Po Sabotage, Continuum i Absolution przyszedł czas na finałowe Retribution.

Recenzja gry Ruiner Soczysty cyberpunk i Dark Souls w jednym

Polska cyberpunkiem stoi. Ciekawe tytuły atakują zewsząd; wszakże pamiętamy bardzo udanego Hardreset, a także z wytchnieniem oczekujemy Cyberpunk 2077. Niewielkie studio Reikon Games także postanowiło spróbować swoich sił w tym temacie. Efekt, czyli gra Ruiner, przeszedł najśmielsze oczekiwania.

Recenzja Destiny 2 PC Więcej i lepiej tego samego

Destiny 2 postanowiłem zrecenzować po wypróbowaniu wszystkich możliwych trybów oraz rozgrywek, w tym Najazd, dlatego na łamach What Next pojawia się ona dość późno po premierze. Zatem, zapraszam na kompletną recenzję Destiny 2 w wersji PC.

Eventide 2

Recenzja gry Eventide 2: Sorcerer’s Mirror (PS4) Kolejny port w portfolio Artifex Mundi

Rozpędzone Artifex Mundi nie przestaje serwować konsolowym graczom swoich produkcji. Kolejny port, który ograć mogliśmy już jakiś czas temu na komputerach i smartfonach trafił na wirtualne półki PlayStation Store. Tym razem jest to kontynuacja jednej z ciekawszych serii polskiego wydawcy, czyli Eventide 2: Sorcerer’s Mirror.

F1 2017

Recenzja gry F1 2017 (PlayStation 4) Król Formuły 1 nie schodzi z podium

Sklepowe półki uginają się od gier wyścigowych traktujących o rajdach samochodowych. Jest jednak tylko jedna seria, gdzie zasiąść możemy za kierownicą bolidu Formuły 1 i choć trochę wczuć się w rolę prowadzącego bestię, którą napędza siedemset pięćdziesiąt koni mechanicznych. Tym razem na redakcyjny warsztat trafiła najnowsza odsłona, czyli F1 2017.

Abyss: The Wraiths of Eden

Recenzja gry Abyss: The Wraiths of Eden (PS4) Kolejna HOPA na maszynce Sony

Artifex Mundi kontynuuje podbój PlayStation 4. Nic w tym dziwnego, gdyż producent trafił w niszę. Dodatkową zachętą na stacjonarnej konsoli Sony jest kompletny brak konkurencji w gatunku HOPA. Tym razem za pomocą pada, zagramy w jeden ze starszych tytułów z portfolio polskiego dewelopera — Abyss: The Wraiths of Eden. Tytuł zadebiutował na komputerach osobistych pięć lat temu, a jego kolejne wersje można było ograć na dotykowych ekranach smartfonów.

Recenzja gry South Park: The Fractured But Whole

Jeden pierd, by rządzić wszystkimi innymi… tak bym napisał, gdyby przyszło mi pisać recenzję South Park: The Stick of Truth. Wprowadziłbym Was wszystkich w klimat fantasy, skąd biegle postarałbym się opowiedzieć nieco o tym tytule. Tak jednak nie będzie. Dzieciaki z miasteczka stwierdziły, że zabawa w elfy jest bardzo lamerska i jest o kilka dni za stara. Dlatego też od teraz bawimy się w superbohaterów w South Park: The Fractured But Whole.

Recenzja gry FIFA 18

Każdy fan piłki nożnej w okolicach września obchodzi swoje małe święto. Nie, nie mam tu na myśli Ligi Mistrzów, bo ta jest do tej pory już zwykle skończona, zaś jej zwycięzca wyłoniony. Chodzi tu raczej o wirtualne boiska, na które mamy o wiele większy wpływ przy pomocy naszego gamepada. FIFA 18 po raz kolejny wprowadza nas na elektroniczne stadiony… tylko jak daje sobie z tym radę? Zdołałem dogłębnie przeanalizować tytuł od EA Sports i swoje wrażenia w tym miejscu spisuję.

Śródziemie: Cień Wojny

Recenzja gry Śródziemie: Cień Wojny (PS4) Kontynuacja idealna zepsuta mikrotransakcjami

Kiedy Śródziemie: Cień Mordoru pojawił się na sklepowych półkach, przeszło to bez większego echa. Dopiero gracze, którzy ukończyli produkcję Monolith Productions, zaczęli kreować wokół gry pozytywny marketing, polecając ją znajomym. Tym razem wydawca zupełnie nie szczędził funduszy na promocję kontynuacji. Zapraszamy do recenzji Śródziemie: Cień Wojny. Śródziemie: Cień Wojny podobnie jak poprzednik z 2014 niszczy rywali w swoim gatunku połączeniem mechanik z innych znanych i lubianych produkcji. Walka została dosłownie wycięta z gier o Batmanie (seria Arkham), a wolność poruszania się po olbrzymich terenach, włącznie z szeroko pojętą wspinaczką nad wyraz przypomina to, co zobaczyć mogliśmy w UbiSoftowych asasynach. Śródziemie […]

Gran Turismo SPORT

Recenzja gry Gran Turismo SPORT (PS4) Nowy zawodnik w wyścigu o tytuł najlepszego symulatora

Seria Gran Turismo to jedna z ikonicznych serii PlayStation. Pierwsza odsłona pojawiła się jeszcze na poczciwym szaraku pod koniec 1997 roku. Od tego czasu wiele się zmieniło. Kolejne odsłony rozszerzały motoryzacyjną perełkę do tego stopnia, iż gra stała się istną encyklopedią. Ogrom ciekawostek potrafił przytłoczyć niejednego fana wirtualnych wyścigów. Po prawie dwóch dekadach na sklepowe półki z piskiem opon wjeżdża Gran Turismo Sport! Gran Turismo Sport od pierwszych beta testów napotkało na wiele głosów krytyki. Polyphony Digital, choć bez wątpienia ma w zespole samych motoryzacyjnych świrów przespało pewien punkt kulminacyjny w gatunku gier wyścigowych. Ni stąd, ni zowąd pojawiła się […]

Destiny 2

Recenzja gry Destiny 2 (PS4) Czyli kontynuacja najlepszego MMOFPS'a

Destiny to uniwersum, które pokochały tysiące graczy. Równie dużo, a może nawet więcej produkcję Bungie, łagodnie ujmując, krytykowało. Powodów do negatywnych opinii było wiele, począwszy od sztucznego nakręcania medialnego szumu, na blokowaniu zawartości osobom bez najnowszego dodatku kończąc. Po trzech latach od premiery pierwszej części na konsolach (a już za kilka dni również na PeCetach) zagościł sequel wydany ponownie przez Activision — Destiny 2 .

Absolver

Recenzja gry Absolver (PS4) Czy chodzone bijatyki powrócą na salony?

Branżę gier wideo porównać można do systemu korzeniowego drzewa. Jedną z większych odnóg są niewątpliwie bijatyki, które dzielić możemy na nawalanki 2D rodem z arcade’owych maszyn, trójwymiarowe mordoklepy z Tekkenem na czele, czy superbrutalne odsłony Mortal Kombat. Nie zapominajmy też o tak zwanych „chodzonych bijatykach”, dawniej lubianych, a dziś trochę już zapomnianych. To właśnie do tego gatunku zaliczyć możemy produkcję małego studia Sloclap — Absolver.

Agents of Mayhem

Recenzja gry Agents of Mayhem (PlayStation 4) Spin-off popularnej serii, czy początek nowego uniwersum?

Pierwsze zwiastuny Agents of Mayhem intensywnie sugerowały, iż do czynienia będziemy mieć z kolejną produkcją z uniwersum Saints Row, tylko pod innym tytułem. Po części jest to prawda, deweloper tym razem stworzył spin-off do znanej serii, wielokrotnie nawiązujący do wątków znanych z wcześniejszych parodii studia Volition. Sprawdźmy zatem, czy warto poświęcić wolny czas Agentom. Historia przedstawiona w Agents of Mayhem ściśle nawiązuje do jednego z alternatywnych zakończeń czwartej odsłony Saints Row. Dzięki temu zyskujemy nowe uniwersum mające swe korzenie w pobocznym dla nowej serii świecie. Nawiązań do poprzednich części przygód rodziny świętych jest od groma, choć zauważą je tylko Ci, […]

WRC 7

Recenzja gry WRC 7 FIA World Rally Championship

Na rynku gier wyścigowych zaobserwować możemy już pewien trend. Zamiast kolejnych arcade’owych produkcji fani motoryzacji mogą sprawdzić swe umiejętności w symulatorach. Konkurencja nie śpi i po udanym Dirt 4, czas na licencjonowane przez FIA WRC 7. Za tę odsłonę odpowiedzialne jest francuskie studio Kylotonn Racing Games. Sprawdźmy, czy do czynienia mamy z kolejnym świetnym przedstawicielem gier rajdowych, czy z przeciętniakiem, o którym zapomnimy po ukończeniu kariery.

To Jesteś Ty!

Recenzja imprezowej gry To jesteś Ty! (PlayStation 4) Rozkręcamy domówkę z pomocą PS4 i smartfonów

Imprezowe gry zawsze były broszką konsol. Guitar Hero, SingStar, Buzz, dziesiątki gier na Nintendo Wii z MarioParty na czele zawsze potrafiły rozkręcić nieudaną domówkę. Niestety spadające zainteresowanie tego typu produkcjami oraz drogie kontrolery nie wpłynęły pozytywnie na ten gatunek. Ktoś z obozu Sony wpadł jednak na genialny pomysł. Zamiast dodatkowych akcesoriów użyjmy smartfona, którego praktycznie każdy nosi ze sobą. Tak powstała funkcja PlayLink, z której korzysta To Jesteś Ty!

Grim Legends 2

Recenzja gry Grim Legends 2: Song of the Dark Swan (PS4) czyli ciąg dalszy szturmu Artifex Mundi na konsolach Sony

Polskie studio Artifex Mundi szturmem atakuje stacjonarną konsolę Sony. Po całkiem niezłym Dark Arcana: The Carnival, posiadacze PlayStation otrzymali kolejną propozycję, czyli Grim Legends 2: Song of the Dark Swan. Czy kolejna produkcja prosto z PeCeta i dotykowego ekranu smartfona ma szansę na sukces?

Micro Machines

Recenzja gry Micro Machines World Series czyli jak w łatwy sposób wyciągnąć kasę od fanów oryginału

Micro Machines to, seria gier, której korzenie sięgają początku lat 90. W czasach pierwszego PlayStation była to produkcja należąca do grupy must have, oferująca niezbyt wymagającą rozgrywkę, a także przystępny dla nowicjuszy kanapowy multiplayer. Czy Micro Machines World Series to odcinanie kuponów od legendarnej marki i żerowanie na portfelach fanów, czy jednak produkcja godna naszego czasu i pieniędzy? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w poniższej recenzji.

Dead by Daylight

Recenzja gry Dead by Daylight (XO) Grupa nastolatków kontra seryjny morderca

Jednym z popularniejszych gatunków pośród gier wideo są horrory. Oczywiście możemy także wyróżnić poszczególne nurty i trendy. Przykładowo tematyka zombie lub dziennikarz, który zbiera materiały w opuszczonym szpitalu psychiatrycznym. Podobnie jak pośród filmów pojawiają się odpowiedniki raczej niskobudżetowych produkcji klasy B, gdzie na grupkę nastolatków czyha potwór lub seryjny morderca. Do tych ostatnich nawiązuje Dead by Daylight.

Absolution

Recenzja DLC Absolution do gry Call of Duty Infinite Warfare Co nowego wprowadza trzecie rozszerzenie do ubiegłorocznego CoD'a?

Choć premiera Call of Duty WWII tuż za rogiem, wróćmy raz jeszcze do ubiegłorocznego Infinite Warfare, a dokładniej do trzeciego DLC — Absolution. Trzecia paczka map standardowo zawiera trzy zupełnie nowe plansze, jedną odświeżoną oraz co oczywiste, kolejny epizod do trybu Zombie.

Uncharted Zaginione Dziedzictwo

Recenzja gry Uncharted: Zaginione Dziedzictwo Czyli samodzielny dodatek, który rozrósł się do wielkości normalnej gry

Uncharted to jedna z najbardziej rozpoznawanych i lubianych serii gier na PlayStation. Co więcej, jej twórcami jest legendarne (przynajmniej dla fanów Sony) studio Naughty Dog, odpowiedzialne za takie perełki jak Crash Bandicoot, Jak & Daxter, czy wybitne The Last of Us. Nie zabija się jednak kury znoszącej złote jajka i choć przygoda Nathana Drake’a zakończyła się wraz z epilogiem Kresu Złodzieja, seria Uncharted otrzymała kolejny epizod.

Matterfall

Recenzja gry Matterfall czyli Metroid na PlayStation

Serię Metroid zna przynajmniej każdy fan Nintendo, ale co by było, gdyby podglądnąć platformówki z Samus, coś wyciąć, coś dodać? Na taki plan wpadło Sony wraz z deweloperami z Housemarqe, którego owocem jest Matterfall.

Recenzja gry Observer (PC) Cyberpunkowy Orwell i Kraków przyszłości

Studio Bloober Team po sukcesie zeszłorocznego Layears of Fear nie spoczęło na laurach. Ich najnowsza produkcja zatytułowana Observer zaatakowała 15 sierpnia na konsolach i PC. Czy swoisty miks cyberpunku i dystopijnej wizji przyszłości nawiązującej do książki Rok 1984, jest tym, na co czekaliśmy?

Auta 3

Recenzja gry Auta 3: Wysokie Obroty [Xbox One] Zygzak McQueen powraca, by udowodnić, że gry na bazie filmowych licencji też mogą się udać.

Pamiętacie czasy, gdzie każdej Disnejowskiej i Pixarowej produkcji filmowej towarzyszyła gra wideo? Odcinanie kuponów od znanej marki, żerowanie na dzieciach zapatrzonych w swe ulubione postacie, pewny zysk ze sprzedaży (i to często niskim kosztem) – takimi określeniami mogliśmy swego czasu komentować twory na licencjach rozpoznawalnych animacji. Czy Auta 3: Wysokie Obroty można wrzucić do worka z innymi tego typu tytułami?

Patapon

Recenzja gry Patapon Remastered [PlayStation 4] Czyli jak z kapitalnego oryginału zrobić niegrywalnego bubla.

Patapon to jedna z flagowych serii dostępnych na konsolkach PlayStation Portable. Zgodnie z obecnie panującym trendem, pojawienie się wersji Remastered było pewne. Czy powrót klasycznej już gry rytmicznej był dobrym pomysłem?

Dark Arcana

Recenzja gry Dark Arcana: The Carnival (PlayStation 4) Czy gra prosto ze smartfonowego ekranu ma szansę na sukces na konsolach stacjonarnych?

Ostatnimi czasy wraz z popularyzacją i błyskawicznym rozwojem smartfonów zaobserwować możemy, jak niedzielni gracze uciekają do ogrywania różnorakich popierdółek na telefonach. Coraz mocniejsze mobilne sprzęty potrafią wygenerować lepszą grafikę i odpalić bardziej złożone programy. Co za tym idzie koncerny zajmujące się masową produkcją gier konsolowych i pecetowych przenoszą kolejne klasyki na Androida czy iOS i jest to w pełni zrozumiałe. Artifex Mundi wraz ze swoim Dark Arcana: The Carnival robi coś zupełnie przeciwnego. Gra idealnie przystosowana do zabawy na dotykowym ekranie została przeniesiona na PlayStation 4 oraz Xbox One. Sprawdzamy, jak wypadł port typowo „komórkowej” produkcji.

Recenzja gry Serial Cleaner Czyli czyściciel wyprany z treści

Zwłoki, krew i niebezpieczne przedmioty, goszczą w grach od dawna. Ba! Dzisiaj ciężko byłoby mi wymienić chociaż trzy tytuły, które stronią od przemocy i zamiast nią, kuszą gracza wąchaniem kwiatków na słonecznej łące. Zamiast tego po głowie chodzi mi masa produkcji, w których skutkiem ubocznym działania protagonisty były przede wszystkim stosy strupów i litry rozlanej krwi. A skoro tak. Kto to wszystko sprząta? 

Get Even

Recenzja gry Get Even (PS4) Miszmasz gatunkowy prosto od gliwickiego studia The Farm 51

Ciężko sprecyzować, do jakiego gatunku gier należy Get Even. Produkcja polskiego zespołu The Farm 51 z założenia balansować ma między budowaniem klimatu a wyjątkową historią. Zapraszamy, więc do zapoznania się z wynikami prosto z naszego redakcyjnego warsztatu.

Portal Knights

Recenzja gry Portal Knights (PlayStation 4) Czy klon ma szansę pobić oryginał?

Minecraft‚owy szał nadal trwa, a popularność wirtualnego świata zbudowanego z sześcianów stale rośnie. Nic więc dziwnego, iż sporo korporacji próbuje wskoczyć w ten dochodowy nurt, bazując na oryginalnej marce (od zestawów LEGO po głupoty jak „Nieoficjalna Biblia dla Minecraftersów”). Są także firmy tworzące gorsze i lepsze klony oryginalnej gry od Mojang. Jedną z nich jest Keen Games i to właśnie ich twór — Portal Knights wrzuciliśmy pod lupę.

Rzut oka na Pakiet Nekromanty dla Diablo 3

Diabełka nie trzeba przedstawiać nikomu, również nikomu nie trzeba mówić o tym że trzecia odsłona cyklu przez wielu fanów nie została ciepło przyjęta, jednakże na przestrzeni lat wciąż jakoś się trzyma ze stałą choć dosyć zamkniętą społecznością. Pełnoprawny dodatek Reaper of Souls wprowadził wiele nowości czyniąc grę jeszcze lepszą. Teraz natomiast Blizzard zadecydował o wypuszczeniu nowej klasy postaci – Nekromanty. Jest on z nami już kilka dni i po kilkunastu godzinach ogrywania go postaram się przybliżyć tego bohatera.

WipEout

Recenzja gry WipEout Omega Collection Futurystyczne wyścigi w odświeżonym wydaniu

Jedną z najstarszych i zasłużonych serii PlayStation jest WipEout. Jej pierwsze odsłony pojawiły się jeszcze na klasycznym już szaraku. Kolejne zawsze wchodziły w skład bibliotek następnych generacji konsol Sony. Niestety w 2012 roku zamknięto Studio Liverpool (dawniej Psygnosis) odpowiedzialne za wszystkie dotychczasowe odsłony antygrawitacyjnych wyścigów. Zwiastowało to rychłą śmierć dość niedocenionej marki.

Thea

Miks strategii i karcianki okraszony baśniowym klimatem – recenzja gry Thea: The Awakening (PS4)

Obecna generacja konsol to raj dla wielbicieli remasterów, reedycji i portów. To właśnie tych ostatnich pojawia się coraz więcej ze względu na zbliżoną architekturę maszynek spod znaku PlayStation i Xbox do klasycznych PeCetów. Kolejną produkcją, którą znajdziemy w cyfrowych sklepach Sony i Microsoftu jest Thea: The Awakening. Gra studia MuHa Games po raz pierwszy ujrzała światło dzienne półtora roku temu, a po sześciu miesiącach zyskała rozszerzenie Powrót Gigantów. Sprawdźmy, czy warto zainteresować się przeniesionym z komputerów osobistych miksem strategii i karcianki.

DiRT 4

„Nie bój się pobrudzić” – recenzja DiRT 4 (PS4)

Gatunek gier wyścigowych przeżył dotkliwy podział na symulatory i produkcje skierowane głównie dla niedzielnych graczy. Od tego momentu każdy kolejny tytuł pośród symulacji podnosi wysoko poprzeczkę trudności i realizmu. Nowa część rajdowej serii od Codemasters — DiRT 4, oprócz rozgrywki godnej największych rajdowych wyjadaczy, puszcza na zachętę oko do mniej wprawnych wirtualnych kierowców.

Recenzja gry Coffee Noir Czyli wiedza podana z kawą

W growym półświatku każdy znajdzie dla siebie coś co pomoże mu utonąć w wirtualnej rzeczywistości. Jednakże obok tych czysto rozrywkowych, „kradnących czas” produkcji, istnieje jeszcze jeden gatunek – gry edukacyjne. Produkcje, które pod płaszczykiem rozrywkowej otoczki, skrywają konkretne źródło wiedzy. Do takich gier zalicza się Coffee Noir od Doji Academy.

Recenzja gry Prey Módl się o to, żeby przetrwać w kosmosie

Czy istnieją osoby, które nie lubią niespodzianek? Z pewnością tak, ale ich procent musi być naprawdę niewielki, zwłaszcza jeśli mamy na uwadze branżę gier wideo. Prey dla mnie jest właśnie takim zaskoczeniem, bo o samym tytule wiedziałem przed premierą niewiele. Jedynie miałem w głębi serca ciche nadzieje, że twórcy genialnego Dishonored – Arkane Studios są w stanie przygotować nieco odmienne dla dzisiejszych czasów doświadczenie. I tak, czyn ten Francuzom się udał, bo przygotowali BioShocka na miarę 2017 roku.

Tekken 7 – recenzja Król zawitał na PCty

Zapewne wyda wam się to dziwne, ale moją pierwszą grą, w jaką zagrałem na własnym PCcie była bijatyka. Na dodatek to nie było Mortal Kombat, ale pełnoprawna bijatyka 3D – Virtua Fighter. Byłem zauroczony grami tego typu. Po Virtua Fighter 1 przyszedł czas na dwójkę i nieodżałowane Last Bronx (może jakaś kontynuacja, co SEGA?). Niestety, to były właściwie ostatnie tytuły w 3D na PC. W tym samym czasie na PSX pojawiła się nowa seria, która z miejsca zdobyła rzesze fanów. Tekken. Sam zacząłem grać w niego u znajomego (Tekken 2) i byłem zachwycony animacjami oraz prostotą wyprowadzanych kombosów.

Farpoint

PS VR Aim Controller i Farpoint – rewolucja w wirtualnej rzeczywistości?

W trakcie żywota każdej konsoli pojawia się do niej multum akcesoriów. Oczywistą oczywistością są różnorakie podstawki, zestawy słuchawkowe, przystawki i najczęściej kupowane — kontrolery. Oprócz standardowych padów zagrać mogliśmy na plastikowych gitarach, teleturniejowych brzęczykach, deskorolkach, na mistycznym Power Glove kończąc. Z pewnością kojarzycie też strzelanie do ekranu telewizora za pomocą plastikowych giwer, czy to w salonach gier, czy w domowym zaciszu. Sony znów postanowiło namieszać, prezentując dedykowany grom w wirtualnej rzeczywistości pistolet PlayStation VR Aim Controller, a wraz z nim kosmiczną strzelankę VR — Farpoint. Wygląd samego kontrolera nie powala, na pierwszy rzut oka prezentuje się jak najzwyklejsza rurka PCV […]

Recenzja gry Lego City: Tajny Agent

Wraz z kolejnymi generacjami konsol, rozwojem technologii, coraz lepszymi procesorami, większą mocą obliczeniową idzie w parze również ewolucja rozgrywki w grach. Mechaniki, które kilkanaście lat temu stanowiły o sile tytułów, dziś w dobie coraz bardziej skomplikowanych systemów nie są już tak grywalne. Twórcy wpadają na nowe pomysły, których kiedyś nie można było zastosować przez różne ograniczenia, a które dziś co jakiś czas rewolucjonizują to, w jaki sposób gramy.

Recenzja gry Dreamfall Chapters (PlayStation 4)

Dreamfall Chapters pierwotnie pojawiało się na PCtach. Gra podzielona została na odcinki wydawane co kilka miesięcy, począwszy od października 2014, kończąc na czerwcu 2016 roku. Ostateczna edycja zawierająca pięć ksiąg wylądowała na konsolach Sony i Microsoftu 5 maja 2017 i właśnie ta wersja trafiła na mój recenzencki warsztat.

Continuum

Recenzja DLC Contiuum do Call of Duty: Infinite Warfare

W skład przepustek sezonowych gier z serii Call of Duty wchodzą zawsze cztery pakiety DLC, zawierające nowe mapy do trybów multiplayer oraz Zombie. Po udanym Sabotage do Infinite Warfare nadszedł czas na Continuum. Przyjrzyjmy się zatem, czy nowy dodatek do gry studia Infinity Ward jest równie dobry, jak poprzedni. Wiadomo to już od dawna, ale w gwoli ścisłości powtórzę – w skład DLC wchodzą cztery mapy do rozgrywek sieciowych oraz nowy scenariusz do trybu z zombiakami. Tym razem do dyspozycji graczy oddano multiplayerowe krajobrazy — Turista, Excess, Scrap oraz Archive, a także nowy „film” Draka w Shaolin.

Recenzja Sniper: Ghost Warrior 3 Hit czy kit? Polska produkcja potrafi zaskoczyć pozytywnie

Sniper: Ghost Warrior 3 to kolejna polska produkcja na mapie growego świata, z którą wiązano duże nadzieje, szczególnie na zachodzie. Sama marka rozwijana przez CI Games liczy sobie już przeszło siedem lat. Czy trzecie przygody strzelca wyborowego trafiły tym razem w sam środek celu? Przekonamy się za chwilę.

Recenzja gry Beat Cop

Beat Cop to świeża produkcja spod skrzydeł polskiego studia Pixel Crow. Gra przenosi nas w policyjne realia lat 80 XX wieku, wyjęte wprost z amerykańskich filmów akcji. Pozwala utonąć w świetnym klimacie, niejednokrotnie wywołując przy tym uśmiech na ustach. Beat Cop to przede wszystkim parodia znanych i lubianych filmów o amerykańskich gliniarzach z lat 80, które prawie każdy z nas pamięta z dzieciństwa i które wciąż co jakiś czas dają o sobie znać w telewizji.

Recenzja gry Mass Effect: Andromeda

Ostatnia dyspozycja studia BioWare, niegdyś należącego do grona moich ulubionych, mogła co prawda nie zachwycać, ale i tak nie przeszkodziło mi to w stopniowym nasiąkaniu ekscytacją w związku z premierą Mass Effect: Andromeda. Logika wykształcona przez lata bolesnych doświadczeń, kazała mi odsunąć na bok emocjonalne przywiązanie do serii, raczej skłaniając się ku chłodnym szacunkom tego, jaką grą Andromeda mogła się okazać. Niestety, najwidoczniej ciągle jestem uczniakiem w temacie gier wideo, więc logika gdzieś mi się po drodze zapodziała.