Kategoria: Recenzje gier

Call of Duty Modern Warfare Remastered WN_header

Recenzja gry Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered

Call of Duty: Modern Warfare Remastered to powrót przełomowej strzelanki pierwszoosobowej. Moim zdaniem takie określenie pasuje do tej produkcji idealnie – niezapomniana kampania i multiplayer miały długofalowy wpływ na kształtowanie się gatunku przez prawie dekadę i trudno znaleźć kogoś, kto by się z tym stwierdzeniem nie zgodził. Wersja Remastered w stu procentach potwierdza, iż Modern Warfare jest grą ponadczasową.  Nawet jeśli nie mieliście okazji zagrać w wydane 5 listopada 2007 roku Call of Duty 4: Modern Warfare to z pewnością znajdą się pośród  Waszych znajomych tacy, którzy sprawdzili produkcję Infinity Ward. Choć GoldenEye 64 i Halo spopularyzowały strzelaniny na konsolach, to tak […]

Recenzja gry Call of Duty: Infinite Warfare

Nowa odsłona Call of Duty każdej jesieni jest bardziej pewna niż śnieg na Boże Narodzenie. Nie każdy zwraca jednak uwagę, iż CoDy robią trzy studia – Treyarch odpowiedzialny za Black Opsy, Sledgehammer Games (Advanced Warfare), a także Infinity Ward. To właśnie Ci ostatni samodzielnie tworzyli serię aż do Modern Warfare 3, a także później potworka, jakim okazał się Ghosts. Po średnio udanych „Duchach” musieli udowodnić, iż nadal potrafią zrobić dobrą grę. Czy się udało? Moim zdaniem i tak i nie.

Recenzja gry Sid Meier’s Civilization VI

Niemal jak w zegarku, po upłynięciu około pięciu lat od premiery poprzedniej Cywilizacji, przyszła pora na debiut kolejnej, w tym przypadku oznaczonej numerem VI. Nad twórcami z Firaxis Games wisiał ciężar dorównania „piątce”, która osiągnęła niewątpliwy sukces finansowy i wraz z głównymi dodatkami „Brave New World” oraz „Gods and Kings” ociera się o doskonałość w swojej kategorii.  Trudno było jednak spodziewać się, że tacy weterani się pod nim ugną.

Recenzja gry Assetto Corsa

W pewnym momencie pojęcie „gra wideo” czy „gra komputerowa” przestało być wystarczające do określenia, czym jest dana produkcja. Mechanizmy rządzące tym, czym gra jest, a więc wszystkie składowe, czyli silnik graficzny, design, interakcja ze stworzonym otoczeniem stały się nośnikami innych pomysłów, niż gra w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Niezmienną popularnością od kilku lat cieszą się serie Telltale Games, które przecież w istocie są raczej interaktywnymi opowieściami, niż np. przygodówkami. To temat na szerszy artykuł, ale Assetto Corsa wydaje mi się być przedstawicielem tego nurtu – to nie gra wyścigowa, a raczej profesjonalna symulacja. Taka zresztą była geneza produkcji – studia […]

Recenzja gry WRC 6

Przemysław z redakcyjnego zespołu WhatNext miał już przyjemność napisać kilka słów o wyścigach rajdowych WRC 6, ale to mnie przypadła ostatecznie przyjemność recenzji tejże gry. Po niespełna roku doczekaliśmy się następnej odsłony cyklu, która w teorii ma wnieść wiele nowinek do serii posiadającej oficjalny patronat i licencję Rajdowych Mistrzostw Świata. Doświadczenie uczy jednak, że do osiągnięcia sukcesu potrzeba znacznie więcej niż tylko przechwałek wydawcy i twórców.

Recenzja gry FIFA 17

Z biegiem lat, wraz z każdą nową edycją, FIFA rozrastała się na wszelkie możliwe strony. Tryby rozgrywki sieciowej, wspieranie ulubionego klubu, rozgrywanie najciekawszych meczów tygodnia, kariera menadżera, zawodnika, puchary, sezony, wreszcie Ultimate Team, który stał się światowym fenomenem, idealnie wpisującym się w dzisiejsze realia sprzężenia gry ze światem Youtube’a. Zeszłoroczna edycja z numerkiem 16 nie przyniosła na tym polu rewolucji, dodając jedynie zespoły złożone z kobiet. Jednak tym razem, przy okazji FIFA 17, EA uderzyła z pełnym impetem, oferując tryb Droga do Sławy, który na nowo może rozpalić umysły wielu znudzonych serią graczy. Nie sposób nie zacząć opisywani nowej FIFY […]

Polecamy: recenzja gry Shadow Warrior 2 Who Wants Some Wang?!

To zdecydowanie jedna z najbardziej oczekiwanych premier tej jesieni. Flying Wild Hog nie mają jednak łatwego zadania, gdyż tuż za rogiem czai się nowy CoD, Battlefield oraz Gears of War, choć ciepłe przyjęcie pierwowzoru powinno ułatwić zadanie sequelowi. Sprawdzamy, zatem jak wypada w praniu Shadow Warrior 2.

Hard Reset Redux – recenzja

Polska branża gier z każdym kolejnym rokiem rośnie w siłę. Dowodem są nie tylko szacunkowe dochody z tytułu sprzedaży i dystrybucji gier, ale także ilość utalentowanych twórców promujących rodzimy sektor rozrywkowy. W ten nurt zdecydowanie wpisuje się studio Flying Wild Hog, które już za kilka dni zaprezentuje światu Shadow Warrior 2. My zaś przyglądamy się ich pierwszej grze, czyli Hard Reset w odświeżonej wersji.

Recenzja gry Bohemian Killing Uratuj swoją skórę!

Co zrobisz, by uniknąć kary za popełnione morderstwo? Jak daleko posuniesz się w swoich kłamstwach, by uniknąć gilotyny lub więzienia? Może znajdziesz inny sposób na wydostanie się z opresji? Bohemian Killing podsuwa masę odpowiedzi na zadane powyżej pytania. Wybór, którą drogą pójdziesz, zależy już wyłącznie od własnej przebiegłości. Bohemian Killing to sądowa gra przygodowa popełniona przez polskie studio The Moonwalls. Akcja dzieje się pod koniec XIX w. w Paryżu, gdzie nasz protagonista dopuścił się morderstwa młodej kobiety. Główny bohater stety albo niestety został ujęty przez przedstawicieli prawa i musi toczyć batalię w sądzie, by uniknąć ścięcia na gilotynie lub dożywotniego trafienia […]

Recenzja gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości

W moich oczekiwaniach na rok 2016 nie zdołałem ukryć tego, że bardzo czekam na Deus Ex: Mankind Divided (po polskiemu – Rozłam Ludzkości). Gra na pierwszych fragmentach rozgrywki wyglądała jak mocno urozmaicona wersja Human Revolution i tyle mi wystarczyło. Jedyne czego w sumie najbardziej chciałem to dobrej historii oraz zapadających w pamięć postaci. Nadszedł dzień premiery, a gra od czasów pierwszego pokazu zmieniła się nieco na gorsze. Fabuła zaś cóż… okazała się kompletnym rozczarowaniem. Po prostu Rozłam Ludzkości podzielił również i mnie.

Recenzja Crush Your Enemies Zmiażdż swoich wrogów!

Do strategii czasu rzeczywistego zawsze podchodziłem z pewną dozą nieufności. Nie jest to mój ulubiony gatunek, w którym czuję się pewnie i wiem, że w jaką grę bym nie zagrał, będzie mi się podobała. Tylko niektóre strategie zaskarbiły sobie moją sympatię, podczas gdy na całą resztę spoglądam z drobnym niesmakiem. Dlatego obawiałem się położyć swoją rękę na Crush Your Enemies.

Recenzja gry Deponia Doomsday

Deponia Doomsday, humorystyczna gra przygodowa point and click spod skrzydeł Daedalic Entertainment ujrzała światło dzienne 1 marca 2016 roku. W czwartej odsłonie serii Deponia ponownie wcielamy się roztrzepanego Rufusa, który tym razem będzie miał za zadanie powstrzymanie zagłady tytułowej planety. Na wstępie muszę zaznaczyć, że Deponia Doomsday to pierwsza odsłona cyklu, w którą miałem przyjemność zagrać. Nigdy wcześniej nie zwracałem uwagi na tego typu „klikane” przygodówki. Z zewnątrz wydawały się zbyt dziecinne i proste. Z tego też względu poprzednie części serii Deponia nie uraczyły mojej zbytniej uwagi. I muszę przyznać, że dopiero kontakt z Deponia Doomsday uświadomił mi jak bardzo […]

Recenzja gry Overwatch

Blizzard wraz ze swoimi znanymi markami rozgościł się wygodnie w tronie króla dla dużej części gatunków gier wideo. World of Warcraft niezaprzeczalnie dominuje przez blisko 10 lat na rynku MMO. StarCraft II to nadal najpopularniejszy RTS. Żaden hack and slash nie ma tak dużej liczby fanów jak Diablo III. Nie ma też póki co godnej konkurencji dla karcianego Hearthstone’a. Innymi słowy – czysta dominacja. A żeby jeszcze tego było mało, „Zamieć” postanowiła wejść na pole zupełnie sobie obce, którego zresztą sprytnie przez wiele lat unikała. Tak, mowa tu o gatunku strzelanek pierwszoosobowych, który po cudownym dotyku Blizzarda zamienił się dla nich […]

Recenzja gry Homefront: Revolution

Homefront: Revolution to kolejny smutny przypadek w historii branży gier wideo, który określić można mianem zmarnowanego potencjału. Pierwsze zapowiedzi tej produkcji wyglądały naprawdę obiecująco, bo umiejscowienie akcji w okupowanym USA i cała ta „zabawa” w partyzantkę mogły rzucić trochę powiewu świeżości w gatunek strzelanin pierwszoosobowych, albo przynajmniej wyryć się w pamięci dobrą opowieścią. Niestety, moje nadzieje rozwiane zostały po kilku godzinach zabawy z nowym Homefrontem. Szybko zacząłem go mieć serdecznie dość, a pogoń za końcowymi napisami wydawała mi się być czymś w rodzaju podróży do piekła, niczym ta spisana przez Dantego Alighieri.

Recenzja gry Uncharted 4

Na sam początek pragnę uspokoić wszystkich, którzy obawiają się spoilerów. Doskonale zadaję sobie sprawę z tego, iż nikt ich nie lubi, a niektórzy potrafią życzyć za nie śmierci. Może trochę przesadzam, ale z różnymi komentarzami można się w Internecie spotkać :).

Recenzja gry Dark Souls III

Mógłbym zacząć tę recenzję dokładnie tak samo, jak zaczęła się recenzja Dark Souls II na naszym portalu kilka lat temu. Przez ten czas jednak seria stałą się globalnym fenomenem, docenionym przez miliony graczy. Weszła bardzo głęboko w mainstream, co wydawało się chyba niemożliwe u jej zarania, zarówno fanom jak i samym twórcom. Dziś, po ukazaniu się na rynku Demon Souls, trzech części Dark Souls, Bloodborne, klonów typu Lords of the Fallen, po tym jak od nazwy gry powstał niemalże odrębny gatunek gier ochrzczony „soulsami”, mówienie, że Dark Souls jest trudne i często się tu ginie, jest mniej więcej tak odkrywcze, […]

Recenzja gry The Collider 2

The Collider 2 to niezwykle dynamiczna zręcznościówka od polskiego studia Shortbreak, dostępna na platformie Steam od kwietnia 2016 roku. Gra poddaje próbie refleks i sprawność ruchową gracza, wysyłając go w głąb statku kosmicznego nieprzyjaciela, usianego przeszkodami, wrogami i innymi niebezpieczeństwami.

Recenzja gry Battleborn

Mroczna siła Varelsi doprowadza do zagłady niemal wszystkich gwiazd we wszechświecie. Wokół ostatniego ocalałego układu – Solus, skupia się pięć frakcji szukających miejsca do życia. Od teraz, między planetami owego jedynego systemu gwiezdnego, zmuszeni są oni toczyć ze sobą walki o przetrwanie. Kompania bohaterów Battleborn podjęła się obrony ostatniej gwiazdy przed tajemniczym złem przybyłym z odległych zakątków kosmosu. Battleborn wyszedł od studia Gearbox Software na początku maja 2016 roku. Gra dostępna jest na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz na pecetach poprzez platformę Steam. Tytuł jest unikatowym połączeniem FPS’a i gry z gatunku MOBA i mimo, że nie jestem […]

Recenzja gry Bladebound

Bladebound jest niesłychanie dynamiczną grą rpg wydaną na Androida i iOS. Naprawdę, niewiele gier dostępnych na platformy mobilne dostarczy nam tak wyrazistej i odczuwalnej dynamiki, co tytuł od Artifex Mundi. Swoją unikalność i wyrazistość Bladebound zawdzięcza przede wszystkim nowatorskiej mechanice sterowania postacią i ciekawym klimacie, który doskonale współgra z dynamiką. Ale o tym za chwilę.

Recenzja gry Clock Simulator

Od premiery Angry Birds minęło już ładnych kilka lat. Przez ten czas arcade’owe gry mobilne znacznie wyewoluowały. Mieliśmy różnorakie kalki gier z ptakami, klikańce niewymagające nic innego poza bezmyślnym pukaniem w ekran czy te mniej i bardziej proste łamigłówki. Wydawać by się mogło, że w obliczu tylu tytułów już nic nie jest w stanie powiać świeżością i zaprezentować oryginalnej mechaniki. Tak myślałem i jak, przynajmniej do momentu, w którym natknąłem się na Clock Simulator.

Recenzja gry Valhalla Hills

Biorąc do ręki pudełko z Valhalla Hills, zauważyłem rzucający się zaraz w oczy napis „Gra twórców The Settlers 2”. Pomyślałem sobie zatem szybko, że po jej uruchomieniu, będę miał do czynienia z bardzo rozbudowaną strategią ekonomiczną, czasu rzeczywistego, tak jak to miało miejsce przy okazji drugich „Osadników”. Niestety, twórcy tej produkcji poszli chyba nieco inną drogą, niż przy niegdyś tworzonym klasyku.

Recenzja gry Bad Trii

Piłka o pewnym siebie spojrzeniu, zabawne i pyskate sentencje oraz usiane kolcami platformy, które niejednego przyprawią o zawrót głowy! Przyjrzyjmy się bliżej Bad Trii. Mobilnej grze zręcznościowej od rodzimego studia Lazy Sloth Games.

Bloody FInger Jump

Recenzja gry Bloody Finger Jump

Głównym zadaniem gier mobilnych jest umilić czas poza domem. W poczekalni, autobusie czy na szkolnym korytarzu, gdzie nie mamy dostępu do konsoli ani komputera. Mobilne tytuły mają być proste, niewymagające, zabawne, a przede wszystkim grywalne na smartfonach i tabletach z Androidem, iOS czy nawet pewnym systemem od Microsoftu. Innymi słowy, mają być dokładnie tym, czym jest Bloody Finger Jump od studia Sleepless Clinic.

Recenzja Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Kiedy dobre kilka lat temu po raz pierwszy grałem w Plants vs. Zombies, przez głowę nie przeszła mi myśl, jakobym właśnie był świadkiem narodzin całkiem sporej franczyzy. Ot, przyjemny zapychacz czasu, doskonale sprawdzający się na urządzeniach mobilnych, ale zagłębianie się w całe to uniwersum? Z tamtej perspektywy to nie mogło się udać, ale całe szczęście marketingowcy z PopCap Games mieli w tej kwestii zupełnie inne zdanie.

Recenzja gry Dying Light: The Following

Powracająca moda na wydawanie dużych dodatków, zamiast DLC w postaci zbroi do konia, trwa w najlepsze. W renesansie dużych paczek ekstra zawartości uczestniczą ostatnio głównie Polacy. Najpierw CD Projekt RED ze swoimi Sercami z Kamienia, a teraz przyszła Techland i ich The Following, które w dużej mierze wywraca mechaniki Dying Light do góry nogami.

Recenzja gry SUPERHOT

SUPER… HOT. SUPER… HOT. SUPER… HOT. Te słowa pobrzmiewają w mojej głowie teraz cały czas i muszę za to obwiniać twórców tej piekielnie wciągającej gry. Stworzyli bowiem szalenie grywalną produkcję, która niestety cierpi na popularny ostatnio syndrom braku dużej ilości zawartości.

Recenzja Clockwork Tales: Of Glass and Ink Artifex Mundi trzyma poziom

Produkcje Artifex Mundi mają trudne do zapamiętania tytuły. Żeby nie popełnić głupiej wpadki, sprawdziłem tytuł poprzedniej gry polskiego studia, która trafiła na Xboxa One – Nightmares from the Deep: The Cursed Heart. Przy okazji drugiego tytułu, który ku mojej uciesze trafia na konsolę Microsoftu, nie jest dużo łatwiej. Ciężko polecić znajomemu grę: słuchaj, naprawdę świetna pozycja: Clockwork Tales: Of Glass and Ink. Jest to pewno niedogodność, na szczęście okazuje się, że można po prostu powiedzieć: wyszła kolejna gra od Artifex Mundi, trzeba brać!

Recenzja gry Rise of the Tomb Raider

Wydany w 2013 roku, reboot przygód Lary Croft o najprostszej na świecie nazwie – Tomb Raider, przyjął się naprawdę ciepło. Nie dziwnym zatem wydaje się fakt, że niecałe 2 lata po jego premierze dostajemy kontynuację „odświeżonych” przygód pani archeolog. Czy jest to idealny produkt, przy którym można spędzić cały sylwester „grając w grę”? Cóż, według mnie niespecjalnie.

Recenzja gry Just Cause 3

Niechaj podsumowaniem mojej przygody z Just Cause 3 będzie to, że musiałem sprawdzić, czy moja recenzja poprzedniego „dzieła” Avalanche Studios, a więc Mad Maxa, przypadkiem nie zaczynała się tak, jak pierwotnie chciałem rozpocząć ten tekst.

Recenzja Football Manager 2016

Podejście ludzi do Football Managera 2016 zawsze mnie bawi: tak naprawdę mało kto jest w stanie powiedzieć, że ta gra miała pozytywny wpływ na jego życie. W każdej recenzji któregokolwiek z przedstawicieli tej serii znajdziecie akapit przeznaczony na to, aby ponarzekać na fakt, że FM to paskudny złodziej czasu, energii, kontaktu z rodziną i znajomymi, a także ogniwo zapalne wielu problemów zdrowotnych. Nie inaczej będzie tutaj.

Recenzja WWE 2K16

Kiedy w tamtym roku recenzowałem WWE 2K15, jeszcze na poprzednią generację konsol, byłem mocno zawiedziony. Wynikało to z dwóch powodów – wersja na nowsze sprzęty była bogatsza pod względem trybów gry i co oczywiste, oprawy audiowizualnej, ale przede wszystkim narzekałem na mechanikę rozgrywki, która była niezależna od platformy. Przestarzały system, nękany głównie problemem z uzależnieniem całej zabawy od nieustannych kontrataków, wypaczających i odrealniających wrestlingowe mecze. Z dość dużą rezerwą podszedłem więc do nowej odsłony produkcji Yuke`s. Na szczęście zostałem pozytywnie zaskoczony, bo wirtualne profesjonalne zapasy znów są grywalne.

Recenzja gry Fallout 4

Rok 2015 jest wypchany masą naprawdę dobrych gier wideo, które przynajmniej dla mnie zapowiadały się na prawdziwe hity dekady. Są to chociażby Batman: Arkham Knight, Star Wars: Battlefront, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Wiedźmin 3: Dziki Gon. Wśród tych tytułów znalazło się też miejsce dla czwartego Fallouta. Z nich wszystkich tylko dwa spełniły moje oczekiwania i żebyście się specjalnie nie wysilali z główkowaniem, to powiem, że wśród nich nie ma na pewno amerykańskiej, postapokaliptycznej przygody. Nie będę na niej wieszał psów, bo nie jest to gra kiepska, ale też nie wykrztuszę z siebie, iż powaliła mnie na kolana. […]

Recenzja Star Wars: Battlefront

Wraz z premierą Star Wars: Battlefront maszyna hype’u konsekwentnie budowanego od kilkunastu miesięcy wokół premiery siódmej części Gwiezdnych Wojen, miała rozpędzić się do maksimum. Nic dziwnego, ma to być jedno z największych wydarzeń w historii rozrywki. Czy gra, tworzona przez niezwykle doświadczone studio DICE, pozwala marce nabrać gigantycznego rozbiegu, czy może jest jej hamulcowym?

Recenzja Call of Duty: Black Ops III [Multiplayer]

O ile musiałem wyhodować sobie odpowiednią dozę zaufania wobec trybu dla pojedynczego gracza w Call of Duty: Black Ops III, wiedziałem, z czym będę się mierzyć w przypadku multiplayera. Nie spędziłem zbyt wiele czasu mierząc się z innymi internautami w ostatnich częściach serii, ale moje przygody z Modern Warfare odpowiednio przygotowały mnie do tego wyzwania. Czy się myliłem? Czy Activision, biorąc pod uwagę moją kilkuletnią przerwę zdołało mnie czymś zaszokować?

Recenzja gry Call of Duty: Black Ops III [Kampania]

Kiedy dotarło do mnie, że od pół godziny przeglądam materiały promocyjne dotyczące nowego Call of Duty, a więc przedstawiciela serii, którą przez większość czasu jej istnienia otwarcie gardziłem, zacząłem się zastanawiać, czy aby na pewno wszystko ze mną w porządku. Jestem bowiem jednym z tych ludzi, którzy ze łzą wzruszenia wspominają niemal wszystkie części aż do Modern Warfare 2, po której Call of Duty na dobrą sprawę przestało dla mnie istnieć (z obowiązku udało mi się jednak ograć kilka nowszych CoDów). Seria wbrew opinii wiernych fanów obrała wtedy kierunek znacznie bardziej oderwany od rzeczywistości, nie tylko biorąc pod uwagę przedział […]

Recenzja gry mobilnej Messy Bird

Ptaki opanowały urządzenia mobilne i osaczyły je ze wszystkich stron. Mieliśmy już fenomeny takich produkcji jak Angry Bird czy Flappy Bird, ale wygląda na to, że moda na latające stworzenia jeszcze nie przeminęła. Na horyzoncie ukazał się bowiem Messy Bird – gra polskiego pochodzenia opowiadająca o ptaszysku, które jest prawdziwym mistrzem w „robieniu pod siebie”.

Recenzja gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Po latach oczekiwań wreszcie dostajemy kolejne dziecko Hideo Kojimy, które choć z początku zapowiadało się na zdrowego dziedzica rodu, to ostatecznie zrodziło się w bólach, za wcześnie i w dodatku przy pomocy cesarskiego cięcia. Czy Metal Gear Solid V: The Phantom Pain jest pożegnaniem twórcy ze swoją serią, na które czekali fani? Cóż… i tak, i nie.

The Silent Age – ciekawe podejście do wyeksploatowanego wątku

Jako, że przeżywamy obecnie „złoty wiek” gier indie, jesteśmy wciąż zalewani ogromną ilością niezależnych, powstałych bez pomocy wielkich producentów tytułów. Z jednej strony – dobrze, bo to powoduje, że każdy może znaleźć coś dla siebie za (zazwyczaj) niewielką cenę, z drugiej – nie każda taka produkcja stoi na wysokim poziomie. Widać to zwłaszcza w przypadku gier przygodowych – czyli klasycznych „point-and-clicków”. Stworzenie produktu który pociągałby fabułą, ciekawymi i logicznymi (lecz nie nadmiernie skomplikowanymi) zagadkami i protagonistą z którym gracz może się utożsamić nie należy do rzeczy prostych. Czy twórcy The Silent Age sprostali temu trudnemu zadaniu?

Recenzja gry Brothers: A Tale of Two Sons Jedna z "ulubionych" gier roku 2013, przynajmniej przez większość "krytyków". Gra która zgarnęła mnóstwo nagród i wysokich ocen, tylko za co tak naprawdę?

Jedna z „ulubionych” gier roku 2013, przynajmniej przez większość „krytyków”. Gra która zgarnęła mnóstwo nagród i wysokich ocen, tylko za co tak naprawdę?

Recenzja Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today

O śmierci gier przygodowych od dawna mówi się hucznie, lecz ciężko zauważyć, żeby ta pesymistyczna wizja się ziściła. Faktycznie, tytułów tego typu jest mniej niż dawniej, ale wydaje się że gatunek nie tyle,co umiera śmiercią tragiczną, lecz raczej przeżywa swoistą przemianę wizerunku. I właśnie jednym z dowodów na tę przemianę jest Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today.

Recenzja dodatku do gry Destiny – „The Taken King”

Destiny jest grą, która zapowiadała się na przełom w kategorii produkcji z rodzaju MMO. Mieszanka genialnej fabuły oraz iście wybuchowej rozgrywki rodem z gier FPS, miała nadać nowej świeżości gatunkowi MMO. Pierwsze zapowiedzi producentów sprawiły, że zamówiłem ten tytuł jeszcze przed premierą w wersji limitowanej z przepustką do dwóch dodatków, które miały ukazać się w przyszłości. Niestety w dniu premiery okazało się, że Destiny cierpi na wiele poważnych bolączek, a gracze doszukując się szczegółów odkryli, iż producenci prawdopodobnie wycięli z gry mnóstwo zawartości przed samą jej premierą. Spekulacji było mnóstwo, a sama gra nie spełniała oczekiwań w 100%. Brakowało zawartości, […]

Recenzja gry Mad Max

Ludzie słusznie zaczynają dostrzegać, że branża rozrywkowa zatacza koło; coraz częstszym staje się sięganie po marki, które bawiły niegdyś, bo na nostalgii bardzo łatwo jest zarobić pieniądze. Tendencja ta głównie jest widoczna w kinematografii – skutki tego są różne. Tak się jednak złożyło, że świat znany z kinowych ekranów w ramach resuscytacji i ekspansji marki Mad Max, trafił na komputery osobiste i konsole. Czy Avalanche Studios – producent znany głównie z serii gier Just Cause – sprostał legendzie i zrównał się poziomem z tegorocznym filmem „Na drodze gniewu”?