Sekcja: Gry

Płonące Strzały w War Thunder – najnowsza aktualizacja udostępnia zdalnie sterowane rakiety Aktualizacja 1.59 wprowadza do gry 4 czołgi uzbrojone w całkowicie nowy rodzaj broni – sterowane pociski rakietowe, dwie kolejne mapy oraz łącznie 25 dodatkowych maszyn

Gaijin Entertainment ogłosiło, że wczorajsza aktualizacja gry War Thunder oznaczona numerem 1.59 i zatytułowana jako „Płonące Strzały”, wprowadza do gry 4 całkowicie nowe czołgi uzbrojone w sterowane przez gracza przeciwpancerne pociski rakietowe. Rakiety wprowadzają do bitew naziemnych w War Thunder niszczycielskie środki na krótki i daleki dystans, rozszerzając tym samym liczbę strategii oraz taktyk, które gracz może zastosować w pojedynku ze swoim przeciwnikiem. Debiutujący rodzaj uzbrojenia trafi na wyposażenie do wszystkich dostępnych w grze nacji. Wśród czterech pojazdów wyekwipowanych w rakiety przeciwpancerne znajduje się sowiecki IT-1, pierwszy i ostatni czołg radzieckiej produkcji pozbawiony głównego działa oraz wyposażony wyłącznie w pociski […]

Recenzja gry Homefront: Revolution

Homefront: Revolution to kolejny smutny przypadek w historii branży gier wideo, który określić można mianem zmarnowanego potencjału. Pierwsze zapowiedzi tej produkcji wyglądały naprawdę obiecująco, bo umiejscowienie akcji w okupowanym USA i cała ta „zabawa” w partyzantkę mogły rzucić trochę powiewu świeżości w gatunek strzelanin pierwszoosobowych, albo przynajmniej wyryć się w pamięci dobrą opowieścią. Niestety, moje nadzieje rozwiane zostały po kilku godzinach zabawy z nowym Homefrontem. Szybko zacząłem go mieć serdecznie dość, a pogoń za końcowymi napisami wydawała mi się być czymś w rodzaju podróży do piekła, niczym ta spisana przez Dantego Alighieri.

GOG od teraz pozwala przenieść gry ze Steam

Dystrybucja cyfrowa daje bardzo dużo możliwości, jeśli chodzi o kupowanie gier, bowiem sprzedawców ich oferujących jest całe mrowie. Są takie strony jak G2A będące jednym wielkim bazarem oraz takie platformy jak Steam czy GOG, o których wiarygodność martwić się nie trzeba. Ten drugi właśnie wystartował z ciekawą inicjatywą.

S.K.I.L.L. – Special Force 2 nie odwraca kota ogonem Do gry trafia nowa broń i mapa Zombie

Internet jest pełen sieciowych gier komputerowych i śmiesznych filmików z kotami. I jedno, i drugie można zobaczyć w krążącym w ostatnim czasie po internecie filmiku z gry S.K.I.L.L. – Special Force 2. Z racji sporego zainteresowania wystrzałowym kociakiem, Gameforge oraz  postanowili „zadomowić” go także na europejskich serwerach. Wraz z ostatnią aktualizacją tego popularnego FPSa gracze mogą dodać śmiercionośnego „sierściucha” do swojego arsenału. Ponadto, dostęp do mapki Zombie został teraz odblokowany dla wszystkich graczy. Zwiastun aktualizacji można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/2xuqkd42ztg O S.K.I.L.L. – Special Force 2 Gra koncentrująca się na szybkiej rozgrywce w trybie multiplayer i oferująca wszystko, co zadowoli każdego […]

Czemu czekaliśmy na The Last Guardian tak długo?

Fani czekający już dobrą dekadę na jakiekolwiek informacje o The Last Guardian, mogą wreszcie odetchnąć z ulgą. Nie dość, że powiedziano już, iż gra ma ukazać się już w tym roku, to w dodatku serwis IGN zdołał przeprowadzić wywiad z Fumito Ueda na temat długiego procesu powstawania tejże produkcji.

Recenzja gry Uncharted 4

Na sam początek pragnę uspokoić wszystkich, którzy obawiają się spoilerów. Doskonale zadaję sobie sprawę z tego, iż nikt ich nie lubi, a niektórzy potrafią życzyć za nie śmierci. Może trochę przesadzam, ale z różnymi komentarzami można się w Internecie spotkać :).

Elsword: Region Elysion w nowej aktualizacji Nowe plansze i tereny wraz z nowym miastem Atlas | Podwyższenie poziomu maksymalnego do 85

Południowokoreańskie studio KOG i Gameforge w nowej aktualizacji Elsword – popularnego tytułu anime w konwencji sidescroll – wprowadzają kontynent Elysion. Nowe misje i nagrody, różnorodne plansze i tereny oraz podwyższenie poziomu maksymalnego do 85 zapewnią graczom niezapomniane wrażenia. Naprzód, ku nowym brzegom – pierwsze kroki w regionie Elysion Najnowszy patch wprowadza do popularnej MMO w stylu anime nowy kontynent Elysion, na którym znajduje się także miasto Atlas. Przyjaźnie nastawione NPC, jak na przykład zarządca stacji „Yuno” wraz ze stworzonym przez siebie mikro-nazoidem „Nono”, nie tylko oferują swą pomoc i rozdają misje, lecz także umożliwiają u siebie zakup przedmiotów. Podczas specjalnych […]

Wrażenia z Uncharted 4: Kres złodzieja Jak amator stał się Nathanem Drake'iem?

Nigdy wcześniej nie grałem w Uncharted. Był to dla mnie „jakiś tam” tytuł z konsoli PlayStation. Ja sam z kolei byłem wesołym pecetowcem, który bez większego żalu nie zważał na konsolowe gry ekskluzywne. One gdzieś tam sobie były, ktoś tam w nie grał, a ktoś jeszcze inny się nimi zachwycał – nie moja bajka, myślałem. Dlatego bez specjalnego podekscytowania zareagowałem na wieść o możliwości przejścia najnowszej odsłony – Uncharted 4.

Recenzja gry Dark Souls III

Mógłbym zacząć tę recenzję dokładnie tak samo, jak zaczęła się recenzja Dark Souls II na naszym portalu kilka lat temu. Przez ten czas jednak seria stałą się globalnym fenomenem, docenionym przez miliony graczy. Weszła bardzo głęboko w mainstream, co wydawało się chyba niemożliwe u jej zarania, zarówno fanom jak i samym twórcom. Dziś, po ukazaniu się na rynku Demon Souls, trzech części Dark Souls, Bloodborne, klonów typu Lords of the Fallen, po tym jak od nazwy gry powstał niemalże odrębny gatunek gier ochrzczony „soulsami”, mówienie, że Dark Souls jest trudne i często się tu ginie, jest mniej więcej tak odkrywcze, […]

Recenzja gry The Collider 2

The Collider 2 to niezwykle dynamiczna zręcznościówka od polskiego studia Shortbreak, dostępna na platformie Steam od kwietnia 2016 roku. Gra poddaje próbie refleks i sprawność ruchową gracza, wysyłając go w głąb statku kosmicznego nieprzyjaciela, usianego przeszkodami, wrogami i innymi niebezpieczeństwami.

Recenzja gry Battleborn

Mroczna siła Varelsi doprowadza do zagłady niemal wszystkich gwiazd we wszechświecie. Wokół ostatniego ocalałego układu – Solus, skupia się pięć frakcji szukających miejsca do życia. Od teraz, między planetami owego jedynego systemu gwiezdnego, zmuszeni są oni toczyć ze sobą walki o przetrwanie. Kompania bohaterów Battleborn podjęła się obrony ostatniej gwiazdy przed tajemniczym złem przybyłym z odległych zakątków kosmosu. Battleborn wyszedł od studia Gearbox Software na początku maja 2016 roku. Gra dostępna jest na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz na pecetach poprzez platformę Steam. Tytuł jest unikatowym połączeniem FPS’a i gry z gatunku MOBA i mimo, że nie jestem […]

Dźwiękowcy odpowiedzialni za Uncharted 4, odwalili kawał niezłej roboty [Wideo]

Ucharted 4: Kres Złodzieja to ostatnia część sagi opowiadającej o Nathanie Drake’u. Gra została zrobiona przez Naughty Dog, studia znanego ostatnio z gry The Last of Us. Cechą wspólną projektów tego dewelopera jest to, że są one niesamowicie kinowe, nawet bardziej niż inne wysokobudżetowe gry. Z tak ambitnym celem, by jak najbardziej odwzorować rzeczywistość, proces tworzenia dźwięków do takiej gry może być tak trudny, jak samo jej tworzenie. Nowy, 13-minutowy epizod z Soundworks Collection pokazuje wyszukany proces tworzenia ścieżki dźwiękowej do Uncharted 4. Ten krótki film ukazuje jak ekipa pracowała nad tworzeniem dźwięków pojazdów, broni czy nawet tego jak bohater […]

Niszczycielska siła War Thunder – nowa aktualizacja już wkrótce Precyzyjne uderzenia rakietowe w pojazdach naziemnych już niebawem pojawią się w grze War Thunder

Gaijin Entertainment ogłosiło, że War Thunder czeka wkrótce większa aktualizacja, która wprowadzi do gry całkowicie nową broń – kierowane pociski rakietowe. Rakiety będą wystrzeliwane z dodatkowych pojazdów i naprowadzane bezpośrednio przez gracza aż do momentu trafienia w obrany przez niego cel. Dodanie kolejnego, niszczycielskiego typu wyposażenia ma za zadanie dodatkowo urozmaicić rozgrywkę oraz skłonić uczestników do zastosowania nowych, unikalnych strategii i taktyk. Prócz nowej broni w grze pojawią się specjalne pojazdy dostosowane do jej przewożenia. Będzie to między innymi, bazujący na podwoziu T-62, sowiecki IT-1 – pierwszy i ostatni czołg w historii Związku Radzieckiego, który nie posiadał działa. Uzbrojony w […]

Mass Effect będzie miał własną atrakcję w parku rozrywki

Amerykańscy fani Mass Effect mają prawo do zadowolenia. W kalifornijskim parku rozrywki Great America (miejscowość Santa Clara) 18 maja zostanie otwarta atrakcja poświęcona tej popularnej grze. Będzie to symulacja 3D z efektami 4D, z aktorami na żywo. Uczestnicy zabawy będą mieli okazję „podróżować na odległą planetę” i stawić czoła „potężnym przeciwnikom”. Nie wiadomo jakie postacie z gry zostaną zaprezentowane. Wiadomo jednak, że atrakcja powstaje we współpracy z EA i Bioware. Następna gra z serii Mass Effect, Andromeda ma dotrzeć do graczy na początku roku 2017 – poza tym, nie wiadomo o niej zbyt wiele. Trzeba przy tym zauważyć, że kilku ważnych […]

Peter Molyneux – gościem specjalnym czerwcowej imprezy Pixel Heaven 2016 w Warszawie

  19.04.2016, Warszawa – Organizatorzy imprezy Pixel Heaven 2016. Retro & Indie Gaming Fest, która odbędzie się w Warszawie w dniach 3-5 czerwca, zapraszają na spotkanie z gościem specjalnym – Peterem Molyneux. To tylko jedna z niezliczonych atrakcji jaka spotka fascynatów gier w przestronnej hali Zajezdni Autobusowej MZA, która w tym roku pomieści stale rozrastającą się imprezę. Ten nietuzinkowy, legendarny, często budzący kontrowersje twórca już od 40 lat zaznacza swoją obecność w branży gier wideo. Był założycielem i szefem kultowego Bullfrog Productions, któremu zawdzięczamy klasyki takie jak Syndicate, Populous, Theme Park czy Dungeon Keeper – tytuły, które wyprzedzały swój czas […]

Recenzja gry Bladebound

Bladebound jest niesłychanie dynamiczną grą rpg wydaną na Androida i iOS. Naprawdę, niewiele gier dostępnych na platformy mobilne dostarczy nam tak wyrazistej i odczuwalnej dynamiki, co tytuł od Artifex Mundi. Swoją unikalność i wyrazistość Bladebound zawdzięcza przede wszystkim nowatorskiej mechanice sterowania postacią i ciekawym klimacie, który doskonale współgra z dynamiką. Ale o tym za chwilę.

Gra na tablet, która „ożywia” resoraki

Kiedy byliśmy młodzi, resoraki miały jedno źródło zasilania – zwało się ono „wyobraźnia”. Jak się okazuje, w dzisiejszych czasach, w niewielkiej replice samochodu da się upchnąć znacznie więcej elektroniki, niż mogłoby się wydawać. Przykładowo, twórcy Pocket Racing stworzyli w ten sposób samochodziki, zdolne działać razem z grą na iPada.

Czy nowa generacja konsol doczeka się nagłej premiery?

Stale rozwijająca się technologia sprawia, że maszyny takie jak PS4 czy Xbox One, na które nieubłaganie czekaliśmy w 2013 roku, trzy lata później są już przeżytkiem pod względem technicznym. Nie ma co się okłamywać. Konsole już dziś ograniczają rozwój rynku, stąd nic dziwnego, że premiera ich następców może zostać przyspieszona. 

Powinniście zagrać w Ori and the Blind Forest… ...jeżeli chcesz wiedzieć, jak wygląda perfekcyjna mechanika gry platformowej

Ori and the Blind Forest autorstwa Moon studios to nie gra – arcydzieło. Nie definiuje na nowo gatunku, nie wyznacza nowych ścieżek, no i nie stanie się źródłem inspiracji dla przyszłych tytułów. Nie jest przełomowa i innowacyjna, ale z jakiegoś powodu znajdziecie ją na niemal każdej liście najlepszych gier poprzedniego roku. Dlaczego? 

Graliśmy w Overwatch na PlayStation 4!

Nie da się ukryć, że Overwatch prezentuje się jako próba zaskarbienia sobie serc fanów FPS-ów w stylu Team Fortress. Jest to przerzucenie idei MOBA-like w prosty, przejrzysty i szalenie grywalny sposób w dobrze znanym stylu, który znany jest każdemu miłośnikowi gier Blizzarda.

Diablo II wróci odświeżone, jako modyfikacja oparta na silniku StarCrafta II

Kiedy ktoś mówi Diablo, to od razu na myśl przychodzi druga część tego cyklu, która została uznana za najbardziej kultową. Wiele osób spędziło przy niej setki – jeśli nie tysiące – godzin, a jej serwery oraz wierna społeczność działają do dziś, choć na mniejszą skalę. Blizzard nie zaspokoił oczekiwań fanów odsłoną trzecią, stąd niektórzy liczą na remake „dwójki”. Nie wiadomo, czy taka wersja w ogóle się ukaże, dlatego miłośnicy serii postanowili wziąć sprawę w swoje ręce.

Recenzja gry Clock Simulator

Od premiery Angry Birds minęło już ładnych kilka lat. Przez ten czas arcade’owe gry mobilne znacznie wyewoluowały. Mieliśmy różnorakie kalki gier z ptakami, klikańce niewymagające nic innego poza bezmyślnym pukaniem w ekran czy te mniej i bardziej proste łamigłówki. Wydawać by się mogło, że w obliczu tylu tytułów już nic nie jest w stanie powiać świeżością i zaprezentować oryginalnej mechaniki. Tak myślałem i jak, przynajmniej do momentu, w którym natknąłem się na Clock Simulator.

Zakup sobie konsolę NES wykonaną z 24-karatowego złota

Posiadanie zwykłej konsoli NES jest już zbyt mainstreamowe. Każdy retro gracz ma już pewnie takową na stanie razem z toną kartridży zalegających gdzieś po szafach. Świetnie byłoby jednak, gdyby sprzęt ten wyróżniał się spośród produktów, które wyszły z tej samej taśmy. Wystarczy ten japoński klasyk udekorować np. w 24-karatowe złoto.

Recenzja gry Valhalla Hills

Biorąc do ręki pudełko z Valhalla Hills, zauważyłem rzucający się zaraz w oczy napis „Gra twórców The Settlers 2”. Pomyślałem sobie zatem szybko, że po jej uruchomieniu, będę miał do czynienia z bardzo rozbudowaną strategią ekonomiczną, czasu rzeczywistego, tak jak to miało miejsce przy okazji drugich „Osadników”. Niestety, twórcy tej produkcji poszli chyba nieco inną drogą, niż przy niegdyś tworzonym klasyku.

Recenzja gry Bad Trii

Piłka o pewnym siebie spojrzeniu, zabawne i pyskate sentencje oraz usiane kolcami platformy, które niejednego przyprawią o zawrót głowy! Przyjrzyjmy się bliżej Bad Trii. Mobilnej grze zręcznościowej od rodzimego studia Lazy Sloth Games.

Gracze na traktory!

Symulatory od kilku już ładnych lat cieszą się dużą popularnością. Wśród nich prym wiedzie seria Farming Simulator. Dla graczy chcących lepiej wczuć się w rolę wirtualnego rolnika, Saitek oddaje w ich ręce zestaw mający ułatwić stanie się profesjonalnym farmerem. Sercem zestawu jest działająca na zasadzie Plug&Play kierownica Saitek oraz panel sterujący i pedały. Producent zapewnia, iż jest ona maksymalnie zbliżona do prawdziwego „kółka”, jakie znajdziemy w traktorze czy innych pojazdach rolniczych. Poczucie realizmu ma wzmocnić m.in. możliwość obrotu kierownicy o 900 stopni czy zamontowana na niej specjalna gałka, ułatwiająca prowadzenie maszyny jedną ręką, przez co drugą, można zawiadywać żurawiem wykorzystując […]

Tajemnicze PS VR – czy pojawi się przed PlayStation 4K?

Informacje dotyczące tajemniczego projektu PlayStation 4K czy też jak kto woli – PlayStation 4,5 oblegają nas z praktycznie każdej strony i mimo braku oficjalnego potwierdzenia, sporo osób wierzy w istnienie takowego projektu. Pomimo tego, że wiadomości o tej konsoli pozostają w sferze plotek, to niektórzy donoszą już o potencjalnej premierze tego urządzenia. Miałaby ona miejsce jeszcze przed ukazaniem się PS VR w październiku.

Recenzja Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Kiedy dobre kilka lat temu po raz pierwszy grałem w Plants vs. Zombies, przez głowę nie przeszła mi myśl, jakobym właśnie był świadkiem narodzin całkiem sporej franczyzy. Ot, przyjemny zapychacz czasu, doskonale sprawdzający się na urządzeniach mobilnych, ale zagłębianie się w całe to uniwersum? Z tamtej perspektywy to nie mogło się udać, ale całe szczęście marketingowcy z PopCap Games mieli w tej kwestii zupełnie inne zdanie.

Jeden, by sterować nimi wszystkimi

Korzystasz z wielu sprzętów elektronicznych, ale nie chce ci się ciągle żonglować między ich zróżnicowanymi interfejsami? Z pomocą przychodzi Mad Catz wraz ze swoim kontrolerem S.U.R.F.R. Produkt Mad Catz, zaprezentowany na tegorocznych targach Mobile World Congress w Barcelonie, łączy się za pomocą Bluetooth niemal z każdym sprzętem współpracującym z systemem Android: smartfonami, tabletami, a nawet Smart TV czy z PC-etem. Urządzenie posiada klawiaturę z układem liter QWERTY. Zadowoleni z tego rozwiązania będą zwłaszcza użytkownicy nie przepadający za ekranami dotykowymi. By wygodnie surfować po sieci, w kontroler wbudowano dwie gałki analogowe, pozwalające symulować ruch myszki, w tym także prawego i lewego […]

Sony otwarte na współpracę przy organizacji cross-platormowych rozgrywek

Jeśli chodzi o sprawy czysto związane z PR, Sony jest ostatnio w tej kwestii absolutnym mistrzem. Microsoft szczyci się możliwością rozgrywania meczy w niektórych grach pomiędzy różnymi platformami, głównie w ramach architektury swoich wlasnych produktów – pomiędzy komputerami z Windowsem 10 oraz konsolami Xbox One. Japończycy otwarcie mówią, że również chcieliby dołączyć do takiej inicjatywy.

Recenzja gry Dying Light: The Following

Powracająca moda na wydawanie dużych dodatków, zamiast DLC w postaci zbroi do konia, trwa w najlepsze. W renesansie dużych paczek ekstra zawartości uczestniczą ostatnio głównie Polacy. Najpierw CD Projekt RED ze swoimi Sercami z Kamienia, a teraz przyszła Techland i ich The Following, które w dużej mierze wywraca mechaniki Dying Light do góry nogami.

Thrustmaster: joystick dla fanów symulacji lotniczych

Żaden fan symulatorów lotu nie może obyć się bez odpowiedniego, uwiarygodniającego rozgrywkę sprzętu. Z myślą o amatorach takich gier, Thrustmaster stworzył swój najnowszy joystick przeznaczony do gier na PC i PS4. T-Flight Hotas 4 cechować ma przede wszystkim pełna precyzja, od której często zależy powodzenie misji. Dzięki ergonomii wykonania i możliwości regulacji oporu, urządzenie można dopasować do wszystkich stylów lotu. Joystick wyposażony został w podwójny system kontroli aerodynamicznej – podczas obracania uchwytu lub progresywnego przechyłu dźwigni. By zwiększyć wygodę gry, zastosowano w nim 5 osi ruchu oraz 14 przycisków funkcyjnych: 12 akcji, Rapid Fire oraz wielokierunkowy przełącznik, pozwalający na zmianę […]

Kontroler dla fanów Street Fightera

Miesiąc temu premierę miała piąta odsłona jednej z najlepszych bijatyk wszech czasów – Street Fightera. Z tej okazji Mad Catz zaprezentował nową serię dedykowanych kontrolerów. Jednym z nich jest FightStick Alpha. Urządzenie łączy w sobie funkcjonalność z kompaktowymi rozmiarami. Kontroler posiada wszystko, czego potrzeba miłośnikom cyfrowych walk. Umieszczono na nim sześć idealnie wyskalowanych przycisków funkcyjnych oraz wygodną dźwignię, mającą pełnić funkcję zarówno obu gałek analogowych, jak i D-Pada. Produkt powstał z myślą o PlayStation 3 i PlayStation 4. W związku z tym posiada dodatkowe przyciski Select i Start oraz przełącznik między dwiema konsolami. Dzięki temu użytkownik otrzymuje dostęp do wszystkich […]

Croteam ujawnia kod źródłowy do silnika Serious Sam

Mimo, że gra Serious Sam wyszła już „parę” lat temu (2001), to deweloperzy oraz fani o niej nie zapomnieli. Twórca tej popularnej gry, Croteam właśnie opublikował kod źródłowy do Serious Engine v1.10, wykorzystanego podczas tworzenia dwóch pierwszych tytułów serii. I pomimo faktu, że nie jest on tak prosty do skonfigurowania jak chociażby Unreal czy Unity, to twórcy są przekonani, iż społeczność graczy będzie w stanie bez zbytniego wysiłku zajmować się radosną kreacją.

Przemierzaj świat z duchem Clarksona

TOP GEAR to popularny program motoryzacyjny, który od wielu lat przyciąga zarówno fanów szybkiej jazdy, jak i miłośników specyficznego poczucia humoru prowadzących. Wielbicielom serii na przeciw wychodzi wiele producentów, tworząc produkty nawiązujące do brytyjskiej ramówki. Jedną z takich propozycji jest fotel dla graczy TOPGEAR Evolution wyprodukowany przez Playseat. Charakteryzuje go trwała, powlekana, w pełni regulowana rama oraz obicie ze skóry ekologicznej, opatrzonej licencjonowanym logo popularnego programu. Jak zapewnia producent szkielet fotela gwarantuje odpowiednią sztywność i komfort podczas użytkowania. Za optymalne położenie odpowiada opatentowane przez Playseat wsparcie regulacji. Dodatkowo w razie potrzeby fotel można również złożyć by zajmował mniej miejsca w […]

Recenzja gry SUPERHOT

SUPER… HOT. SUPER… HOT. SUPER… HOT. Te słowa pobrzmiewają w mojej głowie teraz cały czas i muszę za to obwiniać twórców tej piekielnie wciągającej gry. Stworzyli bowiem szalenie grywalną produkcję, która niestety cierpi na popularny ostatnio syndrom braku dużej ilości zawartości.

Wywiad z twórcami Layers of Fear, Bartoszem Kaproniem i Rafałem Basajem z Bloober Team

Redaktor: Wasza gra zatytułowana jest Layers of Fear, zacznijmy więc od początku – dlaczego taki tytuł, co on oznacza, jak interpretować ma go gracz, który z grą jeszcze się nie zetknął? Bartosz Kaproń: Layers of Fear to z angielskiego „warstwy strachu”. Te warstwy są wszechobecne w całej grze, począwszy od warstw psychologicznych naszego głównego bohatera również poprzez historię, jaką staramy się opowiadać, poprzez otoczenie w jakim znajduje się gracz… Są one po prostu wszechobecne w grze i wydawało nam się, że nawiązanie do tego w tytule jest jak najbardziej dobrą rzeczą. Redaktor: Poza tym tytuł tajemniczy, prowokujący. Rafał Basaj: Owszem, […]