Barcelona, 1 marca 2017 r. – Visa poinformowała o uruchomieniu w Europie „Everywhere Initiative” – programu zachęcającego do rozwoju nowatorskich, przełomowych rozwiązań w dziedzinie płatności – odpowiadając w ten sposób na wyzwania związane z przechodzeniem sektora od kart plastikowych do rozwiązań cyfrowych. Uczestnicy pierwszej europejskiej edycji „Everywhere Initiative” będą mogli ubiegać się o nagrodę w wysokości do 50 tys. euro na wsparcie rozwoju biznesu wspólnie z Visa lub jej partnerami, zyskując możliwość wykorzystania interfejsów programistycznych aplikacji (API) Visa oraz porad menedżerów i specjalistów firmy. Jednocześnie ze startem programu w Europie, Visa będzie kontynuować działalność „Everywhere Initiative” w Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji.

„W naszej niezwykle dynamicznej branży program Visa Everywhere Initiative pozwala nam poznać mnóstwo nowych pomysłów odpowiadających na obecne wyzwania biznesowe, wpływających na rozwój naszych produktów, wspierających działalność naszych klientów oraz kształtujących kulturę innowacyjności Visa” – powiedział Shiv Singh, senior vice president of innovation and strategic partnerships, Visa Inc. „Za każdym razem, gdy nasz program jest uruchamiany w nowym regionie, staramy się zainteresować utalentowanych przedsiębiorców z fantastycznymi pomysłami – w nadchodzących miesiącach liczymy na uzyskanie podobnych efektów na rynku europejskim” – dodał Shiv Singh.

Począwszy od marca br. Visa zaprasza spełniających wymogi kwalifikacyjne przedsiębiorców z Europy do przedstawiania swoich pomysłów biznesowych w jednym z trzech obszarów:

  • Wyzwania dla społeczności lokalnych: W jaki sposób technologie płatności cyfrowych mogą wspomóc tworzenie produktów, które łączą ludzi i wzbogacają społeczności lokalne?
  • Wyzwania dla transportu regionalnego: W jaki sposób technologie mobilne i urządzenia połączone z internetem mogą diametralnie zmienić jakość podróżowania między miastami?
  • Wyzwania dla turystyki międzynarodowej: W jaki sposób nowe produkty i usługi wykorzystujące API Visa mogą pomóc w usprawnieniu podróży zagranicznych i zwiększeniu ich wygody?

Kliknij tutaj by uzyskać więcej informacji o programie.

Konkurs podczas Mobile World Congress w Barcelonie

Pierwsza europejska edycja „Everywhere Initiative” rozpoczyna się konkursem przeprowadzanym podczas Mobile World Congress 2017 w Barcelonie, w którym udział bierze pięć start-upów technologicznych walczących o nagrodę w wysokości 25 tys. euro. Są to:

  • Biowatch: firma ze Szwajcarii, umożliwiająca płatności NFC i uwierzytelnianie w oparciu o układ naczyń krwionośnych z wykorzystaniem zegarka z funkcją bluetooth.
  • Maintool: firma z siedzibą we Francji, tworząca inteligentne paski, które po przypięciu do dowolnego zegarka podają wskaźniki podstawowych funkcji organizmu.
  • Evopark: firma z Niemiec, oferująca rozwiązanie umożliwiające znalezienie wolnego miejsca na wielopoziomowych parkingach w najbliższej okolicy – z wygodną opcją abonamentu miesięcznego.
  • Wia: firma z Irlandii, oferująca działającą w chmurze platformę dla rozwiązań internetu rzeczy, która dodatkowo zapewnia usługi wsparcia (z możliwością rozbudowy), takie jak zarządzanie serwerem, powielanie danych lub ich przechowywanie.
  • Kwik: firma z siedzibą w Izraelu, oferująca połączony z internetem przycisk wi-fi pozwalający konsumentom na natychmiastowy zakup produktów lub usług u detalistów bądź innych dostawców.

Jurorami konkursu będą: Alejandro Agag, CEO, Formula E Operations; Jean-Claude Deturche, senior vice president, Gemalto; Mark Antipof, chief officer of client engagement, Visa; Sam Shrauger, senior vice president of digital solutions, Visa; oraz Shiv Singh, senior vice president innovation and strategic partnerships, Visa.

O programie Visa „Everywhere Initiative”

Visa „Everywhere Initiative” to program stymulujący tworzenie innowacyjnych, przełomowych rozwiązań odpowiadających na obecne wyzwania w branży płatniczej, takich jak np. przechodzenie od kart plastikowych do rozwiązań cyfrowych czy wkraczanie na rynek nowych graczy. Od czasu pierwszej edycji programu, mającej miejsce w 2015 r. w Stanach Zjednoczonych, niemal tysiąc uczestniczących w nim start-upów – z których 60 zakwalifikowało się do finału a 14 zdobyło laur zwycięzcy – zdołało pozyskać fundusze w łącznej wysokości 1,7 mld dolarów.

promocja