Tegoroczna edycja T-Mobile Warsaw Games Week okazała się być ogromnym sukcesem. Podczas całych targów liczba odwiedzających osób wyniosła 33 716. Jest to imponująca liczba i pokazanie, że PGA zyskało poważnego konkurenta.

Impreza w tym roku trwała 3 dni czyli była o 1 dzień krótsza niż w 2016 roku. W poprzednim roku wydarzenie odwiedziło 24 300 osób, więc postęp jest znaczny. Takie zwiększenie liczby osób możliwe było dzięki połączeniu imprezy z LifeTube Video Fest 2017, któe z pewnością przyciągnęło spore grono widzów. WGW zajęło łącznie powierzchnię 12 000 m2. Wystawiło się aż 37 wystawców, w tym Activision, Cenega, Saturn, Seagate, Sony czy Ubisoft. Oczywiście obecny był także tytularny sponsor, czyli T-Mobile.

Podczas tegorocznej edycji można było zagrać w takie tytuły jak Assassin’s Creed Origins, Call of duty: World War II, Far Cry 5, Forza Motorsport 7, Gran Turismo Sport czy Wolfenstein II: The New Colossus. Można było spotkać też całe mnóstwo Youtuberów czy gwiazdy popkultury. Tegoroczne WGW z pewnością należy zaliczyć do bardzo udanych.

Jeżeli jesteście ciekawi, jak było na WGW 2017, zapraszamy na naszą fotorelację z wydarzenia.

Źródło: Materiały prasowe