[Notka sponsorowana]

Etap płatności to ostatnia podróż, jaką podejmują klienci podczas zakupów online. To wtedy, kupujący stają się klientami. Jeśli ten proces nie będzie sprawnie przebiegał, to ten fakt może zaważyć na utracie zaufania do witryny i finalnie wpłynąć na to, że klient opuści sklep.
Najczęstszymi powodami tego, że klienci porzucają zakupy na stronie płatności są:
  • brak wyboru metod płatności
  • wymaganie rejestracji
  • obawy o bezpieczeństwo płatności
  • odrzucone transakcje
  • nieintuicyjny proces zakupow

Bez względu na rodzaj oferowanego produktu lub usługi, ułatwienie procesu płatności jest skutecznym sposobem zwiększenia konwersji i co za tym idzie zwiększenia sprzedaży. Dzięki nowoczesnej technologii istnieje wiele sposobów dostosowania procesu płatności do oczekiwań klientów, co pomaga poprawić ogólne wrażenia klientów i ograniczyć porzucanie koszyka. Zanim podejmiesz kroki w celu poprawy procesu zakupowego w swoim sklepie warto odpowiedzieć sobie na kilka istotnych pytań.

Czy dajesz wybór klientom co do metody płatności?

Klienci trafiający na twoją stronę płatności, będą chcieli mieć wybór opcji płatności. Jedni preferują płacić Paypal’em czy Blikiem, a jeszcze inni wolą połączyć się z bankowością internetową. Podczas konfigurowania w swoim sklepie internetowym, procesu opłacania ważne jest, aby wybrać system przetwarzania płatności, który obsługuje przynajmniej karty płatnicze, system PayPal , Blik oraz przelew elektroniczny.

Obecnie na rynku polskim jest wielu dostawców bramek płatniczych, a wśród nich FONDY – nowoczesna platforma dostarczająca szeroki zakres payment methods (ponad 300), która oferuje unikalne funkcje dopasowane do potrzeb sklepu czy portalu, pozwalające zoptymalizować i przyspieszyć procesy płatności online.

Ilu twoich klientów nie finalizuje zamówień?

Porzucony koszyk w sklepach internetowych to dość znane zjawisko. Występuje w sytuacji, gdy klient dodaje produkt do wirtualnego koszyka, ale finalnie nie opłaca zamówienia. Zatrzymuje się na jednym z etapów realizacji zamówienia i nie przechodzi do kolejnego. Jednym z powodów jest to, że strona płatności odbiega graficznie od wyglądu całego sklepu.

Przemyślany układ oraz projekt koszyka zwiększa ilość dokonywanych transakcji i czyni proces kupowania przyjemniejszym dla klienta. W FONDY payment gateway masz możliwość spersonalizowania strony płatności, który umożliwia Ci dopasowanie układu strony i jej grafiki do designu twojego sklepu.

Czy klienci czują się bezpiecznie płacąc w twoim sklepie?

Jeżeli twoi klienci nie uwierzą, że ich dane podawane podczas procesu zakupu płatnościach są bezpieczne, to po prostu nie dokonają zakupu, niezależnie od tego, jak dobrą masz ofertę cenową. To oznacza, że jeśli chcesz poprawić konwersję, to musisz zapewnić swoich klientów, że jesteś firmą o dobrej reputacji, która poważnie traktuje bezpieczeństwo danych. FONDY zapewnia najnowsze standardy bezpieczeństwa jak również bezproblemową łączność, która jest niezbędna do zmniejszenia współczynnika niepowodzenia transakcji. Dzięki wysokiej technologii zabezpieczeń transakcji płatniczych transakcje są odpowiednio szyfrowane i chronione.

FONDY to zaufany partner, dzięki któremu możesz mieć natychmiastowy wpływ na zadowolenia klienta, a tym samym na obroty i rentowność sklepu. Integrując ten portfel internetowy otrzymujesz dostęp do szerokiego zakresu metod płatności: płatności online dla subskrypcji, płatności mobilne, szybki przelew bankowy, płatność kartami debetowymi lub kredytowymi, PayPal i wiele innych. FONDY oferuje szeroki zakres metod integracji, ułatwia integrację płatności online z większością platform eCommerce.

Możesz dotrzeć w prosty sposób do zagranicznych klientów. Dzięki opcji walutowej FONDY możesz akceptować płatności z każdego kraju świata, jak również dokonywać płatności na konta bankowe w krajach Unii Europejskiej, Rosji i Ukrainy. To rozwiązanie nie wymaga otwarcia przez Ciebie zagranicznych rachunków, ani zakładania oddziałów zagranicznych.

A dzięki funkcjonalności fakturowania online możesz błyskawicznie wystawić fakturę, jak również wygenerować link do płatności, który potem możesz łatwo wysłać do swoich klientów za pośrednictwem poczty e-mail, SMS czy Skype. Klienci po kliknięciu w link, zostaną przekierowani na stronę płatności, na której znajdują się szczegóły zamówienia, kwota do zapłaty i dozwolone metody płatności.

Proces zamówienia to jeden z najważniejszych elementów w każdym sklepie internetowym, którego prawidłowy przebieg może znacząco wpłynąć na zwiększenie zysków, decydując ostatecznie o sukcesie serwisu www. Nowe technologie znacznie usprawniają proces zakupowy klientowi. Dla klienta ważne jest to, aby cały proces zakupowy przebiegał szybko i sprawnie. Umiejętnie zaplanowany proces zakupowy, intuicyjna nawigacja oraz zbudowanie zaufania i stworzenie poczucia bezpieczeństwa dla kupującego są kluczem do sukcesu sklepu internetowego.

[Notka sponsorowana]

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!