WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Anthem – PVP, wymiany i matchmaking w instancjach

Sam nie wiem, czy kibicuje grze Anthem dlatego, że tworzy je studio BioWare, czy może dlatego, że… Dobra, wygląda na to, że po prostu chcę nową odsłonę serii Dragon Age, okey? Możecie się więc szykować na regularne informacje o tej produkcji na naszym portalu, a dziś poruszamy kwestię wymian pomiędzy graczami, trybu PVP i matchmakingu w instancjach.

Mówi się, że nad BioWare zebrały się w ostatnich latach ciemne chmury. Zwłaszcza pod jarzmem Electronic Arts, które stało się ostatnio synonimem mikropłatności i projektowania gier pod jak największy zarobek. Innymi słowy, przypięto temu wydawcy te cechy, na które gracze są teraz bardzo wyczuleni. Ja już na przykład wiem, kogo za ewentualne niepowodzenie Anthema będę winił na pierwszym miejscu. Weźmy się jednak już za informacje ujawnione przez Marka Darraha (producenta wykonawczego w BioWare), ponieważ narzekać można w nieskończoność:

Tak więc, możemy być już pewni, że Anthem otrzyma jakiegoś rodzaju matchmaking w instancjach (raidach) w end-game. Ten najlepiej urozmaica się solidnym trybem PVP, który jednak nie będzie dostępny od premiery:


Ciekawe podejście studio obrało przy wymianach itemów pomiędzy graczami, ponieważ tego zwyczajnie… nie będzie. Częstotliwość dropu przedmiotów będzie jednak uzależniona od aktualnego Javelina (kombinezonu), co powinno zmniejszyć czas potrzebny na grindowanie:


Czy to dobre decyzje? Okaże się to już 22 lutego 2019 roku, czyli w dniu premiery Anthema.

Anthem zadebiutuje z pełną fabułą

Źródło: MP1ST
Zdjęcia: MP1ST