Co to za czasy, aby twórcy zapewniali o takich (elementarnych wręcz) elementach gier z elementami RPG? Michael Gamble, czyli jeden z głównych deweloperów pracujących nad grą Anthem ujawnił, że ta będzie posiadać pełną fabułę przy premierze.

Sam pomysł na rozwój (podobno) bardzo żywego i szczegółowego świata w Anthem zapowiada się jednak interesująco. Może nie nowatorsko i zdecydowanie nie innowacyjne, ale z pewnością ciekawie. Michael podczas panelu na targach PAX i następnie na swoim Twitterze ujawnił, że w przypadku najnowszego projektu Bioware, scenarzyści zdecydowali się na stworzenie głównej fabuły tak, aby gracz mógł ją zakończyć zaraz po premierze gry i nie był zmuszony czekać na DLC dopowiadające dalszą część historii.

Ta ma być jednak rozbudowywana za pomocą szeregu dodatków, rozszerzeń i dodatkowej zawartości, która będzie regularnie się pojawiać. Wszystko po to, aby rzeczywiście zapewnić Anthemowi długie życie na rynku, a graczom powód do częstych powrotów do produkcji. Ta produkcja będzie przez to istnym królikiem doświadczalnym, ponieważ jeśli graczom spodoba się takie podejście, to Bioware skorzysta z niego np. przy kolejnej odsłonie serii Dragon Age lub Mass Effect. Okaże się to już 22 lutego 2019 roku, kiedy Anthem wjedzie na dyski PC, PC oraz Xbox One.

Anthem z nowym trailerem i datą testów beta

Źródło: Wccftech
Zdjęcia: Wccftech

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej