Tym razem właściciele Steama ujawnili, że Artifact umożliwi składanie talii w sieci oraz ich importowanie. Oddają tym samym graczom swoje własne narzędzie, które i tak powstałoby wkrótce po premierze.

Valve ewidentnie wie, jak nakręcić społeczność zgromadzoną wokół komputerowej gry karcianej. Było to widać już po samej zapowiedzi przedpremierowego turnieju, który obecnie (rozgrywa się w weekend – od 10 do 11 listopada) przedstawia wszystkim zainteresowanym graczom zasady Artifact. Podczas niego z pewnością widzowie wychwycą najciekawsze talie, które już za 17 dni będą chcieli wypróbować w oficjalnej premierowej wersji. Na szczęście nie będą musieli wracać myślami do wszystkich rozgrywek, bo Valve ujawniło właśnie narzędzia, które sprawią, że dzielenie się swoimi zestawami kart, ich tworzenie i finalnie importowanie będzie banalnie proste.

Te narzędzia dzielą się na CardSet WebAPI i deck code API, których kod źródłowy już teraz znajduje się na GitHubie. O ile to pierwsze umożliwia trzecim stronom internetowym bezproblemowe zamieszczanie kart oraz ich opisów na swoje podstrony, to drugie pozwala na generowanie kodów autorskich talii, które następnie wystarczy wkleić do kreatora w grze, aby po prostu „podkraść” pomysł na zabawę od kogoś innego… albo samemu zostać tym dobrym samarytaninem. Jak jednak sama gra sprawdzi się na rynku zdominowanym przez Hearthstone? Ta walka gigantów rozpocznie się już 28 listopada.

Czytaj też: Valve ogłosiło przedpremierowy turniej w Artifact

Źródło: PCGamer

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!