Jak prezentowałyby się lokacje i budowle z znanych gier oraz filmów na papierze w formie początkowych szkiców architektonicznych? Całkiem… realnie, o czym przekonali nas twórcy z NeoMam Studios.

Patrząc na górujące nad nami budynki w grach, czy podziwiając baśniowe i zapierające dech w piersiach lokacje w filmach nie jesteśmy pewni, czy patrzymy na coś rzeczywistego z delikatnymi zmianami, czy może na w całości wygenerowane komputerowo arcydzieła. Bez względu na wybór twórców, każdą budowle i lokacje można przenieść na papier i spojrzeć na nią z nieco innej, a nawet bardziej rzeczywistej strony. Precyzji oraz danych rodem z planów architektonicznych poniżej nie uświadczymy, ale można je wziąć za zwyczajne szkice i koncepty. Zresztą – rzucenie oka na świat znany z Gry o Tron, Skyrima, Harrego Pottera, uniwersum Marvela, czy Star Wars z nieco innej perspektywy zawsze jest ciekawym doświadczeniem.

Szkoda, że mamy do podziwiania wyłącznie miniaturki, a nie szkice w wysokiej rozdzielczości, ale lepsze to niż nic. Za nie musimy podziękować wspomnianym projektantom ze studia NeoMam. Ci zdecydowali się na przeniesienie budowli i lokacji z sześciu fikcyjnych światów w ramach projektu dla Angies List.

Naukowcy dodali SI ciekawość i postawiło je przed grami wideo

Źródło: Popularmechanics
Zdjęcia:  Angies List

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!