WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ

CD Projekt Red o Cyberpunk 2077… ponownie

Od ostatnich doniesień i przecieków na temat gry Cyberpunk 2077 od CD Projekt Red słyszy się o niej coraz częściej. Tym razem przedstawiciele studia opowiedzieli co nieco na jej temat podczas wystąpienia na targach PSGS.

Tradycyjnie o szczegółach możemy co najwyżej pomarzyć, ale padło kilka zdań na temat sposobu tworzenia gry. Adam Kiciński oraz Piotr Nielubowicz ujawnili, że w przypadku Cyberpunka 2077 mogą puścić wodzę fantazji, bo nie są ograniczani przez z góry określone uniwersum. Pozwala to deweloperom na rozwinięcie skrzydeł w projektowaniu lokacji, czy kluczowych postaci, co ma zaowocować znacznie bardziej przemyślanym światem.

Cyberpunk 2077 będzie świetną gra, bardziej ambitną niż Wiedźmin 3. Ze względu na to wierzymy, że osiągniemy znacznie lepsze wyniki finansowe, skupiając się jednocześnie na graczach i jakości tytułu. Wszystko, czego nauczyliśmy się przy okazji całej wiedźmińskiej serii, inwestujemy właśnie w Cyberpunka – wyjaśnia Kiciński.

Nie są to puste słowa, bo aż 300 deweloperów pracuje obecnie nad kształtem gry (swojego czasu nad Wiedźminem pracowało 250 osób), która ma zostać umiejscowiona w futurystycznych czasach, gdzie nowoczesna kultura miesza się z elementami science-fiction. Będą to czasy pełne nienawiści i przemocy, okraszone bogatą oprawą wizualną opracowaną na teraźniejszej i przyszłej generacji technologii.

20

Wspomniano również o kampanii marketingowej, która ma nie być niczym tradycyjnym. ”Kampania marketingowa będzie niespodzianką. Nie możemy przecież zrobić „kampanii kampanii”. Spójrzmy jednak prawdzie w oczy, czy Cyberpunk 2077 potrzebuje jakiejkolwiek reklamy? Wystarczył jeden Tweet, aby wywołać lawinę w sieci, więc jedyna akcja mająca jakikolwiek sens powinna dosłownie zatrząść telewizją.

Źródło: gamingbolt.compcgamer.com