O Conan Exiles było głośno… przez kilkanaście dni po premierze wersji wczesnego dostępu. Wszystko za sprawą kontrowersyjnej nagości i przedziwnego ruchu wśród Youtuberów i Streamerów, którzy nagle zdecydowali się dać szanse grze od studia FunCom. Początkowo jednak tytuł był raczej niepociągającym surwiwalem na kilka godzin, ale teraz – sami zobaczcie.

Jednak cały ten artykuł nie powstał bez powodu. Tak się składa, że właśnie wczoraj, 8 maja Conan Exiles zaliczyło oficjalną premierę na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Z tej właśnie okazji twórcy udostępnili sporej długości trailer, w którym przedstawiają najważniejsze cechy produkcji. Jest to dosyć nietypowy materiał okraszony komentarzem deweloperów, bo skupia się nie tylko na obecnej zawartości, ale również na zmianach i nowościach, jakim uległa finalna wersja względem tej z wczesnego dostępu, przez co odczuwam wrażenie, że autorzy kierują film do graczy, którzy kiedyś najzwyczajniej odbili się od produkcji.

Zmian jest jednak sporo i w idealny sposób obrazuje to powyższy trailer. Dla tych, którzy wolą znacznie bardziej rozbudowane porównanie ekipa FunCom przygotowała zgrabną infografikę. To na niej możemy doszukać się informacji o prawie 3-krotnym powiększeniu świata gry o trzy nowe biomy, ogromnym rozwinięciu dostępnych materiałów, przedmiotów, budowli, wyposażenia postaci, ozdób, animacji, potworów, zaplecza fabularnego, czy przepisów craftingu. Nowościami są z kolei m.in.: system temperatury, zaawansowana pogoda, światowi bossowie, walka polegająca na kombinacjach oraz prowadzenie oblężeń. Wyjadacze gatunku powinni ucieszyć się z systemu perków, wspinania się, specjalnych instancji i wprowadzenia szybkiej podróży. Szczegółowe zmiany podrzucam poniżej:

Źródło: Techland

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!