Po tym, jak ostatnia odsłona Call of Duty rozczarowała tak jakościowo, jak i finansowo, ze strony Activision padła obietnica o „powrocie do korzeni”. Wyciekłe grafiki marketingowe zdają się to potwierdzać.

Anonimowe źródło przesłało Spiderlawowi, współtworzącego kanał YouTube TheFamilyBideoGamers, serię obrazków promocyjnych pochodzących rzekomo od kogoś „bliskiego projektu w Sledgehammer”. Grafiki te to marketingowe koncepty czegoś, co nazywa się Call of Duty: WWII i przedstawiają one lądowanie aliantów na plaży w Normandii w roku 1944.

https://www.youtube.com/watch?v=XTPhUavRfgY

Jeśli obrazki te nie zostały sfałszowane, oznaczałoby to, że franczyza Activision rzeczywiście wraca do korzeni. Pierwsze odsłony serii były osadzone w czasach II wojny światowej, aby z czasem jednak skłonić się ku bardziej współczesnym czy wręcz futurystycznym klimatom. Spotkało się to z dezaprobatą ze strony wielu fanów w Internecie, dopóki jednak wyniki sprzedaży zadowalały włodarzy Activision, nie było powodu, aby cokolwiek zmieniać. Nie da się nie zauważyć również, że twórców Call of Duty do przedyskutowania swojej strategii mógł skłonić sukces Battlefielda 1, a więc osadzonej podczas I wojny światowej odsłony serii, która również przez długi czas skupiała się na współczesnych konfliktach zbrojnych.

Activision zazwyczaj ujawnia gry z serii Call of Duty w okolicy kwietnia lub maja, niedługo powinniśmy się więc doczekać nowych informacji na ten temat.

źródło: theverge.com | zdjęcie:

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej