[Notka sponsorowana]

Druk UV to obecnie najpopularniejsza i najnowocześniejsza metoda nanoszenia wydruków. Szczególne uznanie zyskał w branży reklamowej, gdzie niemal natychmiast doceniono wszystkie jego zalety. Nowoczesny druk UV pozwala na nanoszenie nadruków na dowolne rodzaje materiałów, w tym także na tworzywa sztuczne, drewno oraz szkło. Jest przy tym trwały, a swoją wysoką odporność na uszkodzenia i ścieranie zawdzięcza utrwalaniu za pomocą promieniowania UV.

Zastosowanie druku UV w branży reklamowej

Druk UV pozwala na nanoszenie nadruków na różnorodnych materiałach. Za jego pomocą możliwe jest wydrukowanie napisów oraz grafik na tworzywach sztucznych, kamieniu, szkle, ceramice, metalach oraz drewnie. Daje to zdecydowanie większe możliwości, które mogą zostać z powodzeniem wykorzystane w tak wymagającej branży, jaką jest reklama.

Duża konkurencja w branży reklamowej wymusza stosowanie coraz to nowszych i bardziej oryginalnych narzędzi służących do reklamowania swoich usług. Taką właśnie możliwość daje druk UV, za pomocą którego grafiki reklamowe mogą zostać naniesione na dowolną powierzchnię.

Nie bez znaczenia jest także sama jakość nadruków, którą gwarantuje druk UV. Oferuje on bowiem wyraziste oraz dokładnie odwzorowane kolory oraz ponadprzeciętną estetykę wykonania, która sprawia, że produkty wykonane za jego pomocą zyskują prestiżowy wygląd oraz wysoką jakość wizualną.

Druk UV w reklamie zewnętrznej

Ogromne znaczenie ma także sama trwałość przygotowywanych za pomocą druku UV grafik. Technologia druku UV utrwala bowiem naniesione nadruku za pomocą promieniowania ultrafioletowego, które przemienia warstwę tuszu w trwały plastik. Dzięki temu tak zadrukowane przedmioty mogą zostać umieszczone nie tylko wewnątrz pomieszczeń, ale także na zewnątrz, co świetnie sprawdza się zwłaszcza w reklamie zewnętrznej.

Wydruki wykonane z wykorzystaniem technologii UV są odporne na działanie wysokich i niskich temperatur, promieni słonecznych oraz wilgoci, co pozwala na ich wykorzystanie na nośnikach reklamowych umieszczonych na otwartej przestrzeni. Są przy tym wytrzymałe oraz mało podatne na zarysowywania, co także szczególnie docenia się w branży reklamowej, która dąży do oferowania odbiorcom reklam możliwie najlepszej jakości.

Szybkie i ekonomiczne przygotowywanie nadruków w technologii UV

Druk UV może być użyty do przygotowania dowolnego nośnika reklamowego. Najczęściej wykorzystuje się go do produkcji szyldów, billboardów, roll upów oraz semaforów reklamowych. Idealnie sprawdza się także do przygotowywania elementów dekoracji wnętrz, które również mogą pełnić rolę skutecznych nośników reklamowych. Możliwość naniesienie nadruków na przedmioty o nieregularnym kształcie oraz wykonane z dowolnych materiałów świetnie sprawdza się z kolei do przygotowywania popularnych gadżetów reklamowych.

Jego zaletą jest także szybkie utrwalenie, druk UV pod wpływem promieniowania ultrafioletowego natychmiast wysycha, co skraca czas produkcji oraz pozytywnie wpływa na jej koszt. Drukowanie w technologii UV nie wymaga ponadto prowadzenia prac przygotowawczych, co sprawia, że druk UV w Grupa3Druk.pl doskonale sprawdza się do realizacji zarówno mniejszych, jak i większych projektów reklamowych.

[Notka sponsorowana]

    Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!