LifeTube i Gamellon podpisują właśnie umowę o współpracy. Obie spółki mają zamiar współpracować ze sobą w kwestii sprzedaży i przygotowywania wspólnych ofert, technologii, PR i marketingu.

Paweł Stano, prezes LifeTube, mówi:

Według naszych wspólnych analiz rynek influencer marketingu w Polsce w roku 2017 był wart około 55 mln zł i rok do roku dynamicznie rośnie. Dzięki naszej współpracy i wypracowanej synergii przejmiemy około 60 proc. tego rynku. Pozwoli nam to wprowadzić spójne i profesjonalne standardy na większości rynku i lepiej dopasować się do potrzeb klientów.

Obie spółki posiadają razem 571 influencerów, 103 miliony subskrypcji oraz 800 milionów emisji video. Daje to razem aż 60% rynku! Wśród celów strategicznych wymieniane są m.in. współpraca z największymi podmiotami oraz wspieranie innowacyjnych projektów, technologii, pomysłów czy koncepcji biznesowych. Adam Semi, CEO & Co-Owner Gamellon, komentuje:

Połączenie potencjału dwóch największych podmiotów na rynku da nam ogromną siłę, zmieni się skala naszych działań, będziemy w stanie tworzyć jeszcze lepszą ofertę i proponować kompleksowe działania nie tylko jako sieci, ale również jako wyspecjalizowane w influencer marketingu agencje. Planujemy współpracę na wszystkich możliwych polach. Nasze spółki mają osobne tożsamości, ale łączą sprzedaż twórców, usługi, komunikację i know-how.

Twórcy obu sieci mogą liczyć na jeszcze większe wsparcie związane ze zróżnicowanymi współpracami a tym samym na jeszcze większe zyski.

Źródło: Materiały prasowe