WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Fabuła w Sekiro: Shadows Die Twice i tryb New Game+

Fabuła w Sekiro: Shadows Die Twice będzie delikatnie różnić się od tego, z czym mieliśmy do czynienia w serii Souls. Twórcy podali nowe informacje o szczegółach produkcji.

Pojawiły się nowe informacje na temat nadchodzącej produkcji From Software. Zacznijmy od historii. Jak się okazuje, fabuła w Sekiro: Shadows Die Twice odchodzi od tego, do czego przyzwyczaiły nas poprzednie gry studia. Jeśli graliście w serię Souls lub Bloodborne,  to nie jest Wam obce uczucie, gdy po obejrzeniu napisów końcowych dalej mogliście pojąć, o co chodziło. Dla części osób te gry to zabijanie bardzo trudnych przeciwników, a dla innych – kopalnia sekretów i Easter Eggów. W Sekiro: Shadows Die Twice postanowiono to delikatnie zmienić. Gra w bardziej klarowny sposób przedstawi podstawy historii, a cała reszta szczegółów będzie dostępna do odkrycia dla dociekliwych fanów.

Do Sekiro: Shadows Die Twice twórcy zamierzają wprowadzić tryb skradania. Bezszelestne poruszanie się po lokacjach umożliwi nam dotarcie do miejsc, które będą zablokowane podczas normalnej gry. Ponadto, pozostając w ukryciu możliwe stanie się eliminowanie wrogów poprzez skoki z wyżej położonych lokacji. A co, gdy ukończymy grę? Czekać na nas będzie tryb Nowej Gry+, który jest w tej chwili tworzony, więc na więcej informacji musimy jeszcze zaczekać.

Gameplay z Sekiro: Shadows Die Twice ukazuje nacisk na umiejętności gracza

Źródło: wccftech.com