WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Fallout 76 ze zrewolucjonizowanym rozwojem postaci S.P.E.C.I.A.L.

Wraz z wejściem Fallout 76 do pełnoprawnego multiplayer, Bethesda została zmuszona do wprowadzenia kilku zmian do rozwoju postaci. Tradycja S.P.E.C.I.A.L. została zachowana, ale zbalansowana pod kątem wieloosobowej zabawy.

W dalszym ciągu gracze otrzymają podział na siedem statystyk, czyli siły, percepcji, wytrzymałości, charyzmy, inteligencji, zręczności i szczęścia. Jednak zmianą ulegnie sposób, w jaki to będziemy zdobywać potężniejsze perki. Te wpadną na nasze konto oczywiście wraz z postępem, czyli tradycyjnym zdobywaniem punktów doświadczenia i kolejnych poziomów postaci. Każdy poziom, to jeden punkt perka, którego rozdysponowanie będzie równać się z wyborem trzech różniących się od siebie „Kart Perków”.

Te będą oferować zupełnie odmienną umiejętność pasywną z trójpoziomowym zaawansowaniem w formie gwiazdek. Oczywiście każda „gwiazdka” poświęcona na rozwój perka będzie zwiększać zapewnione przez podstawową wersję bonusy, czyli część Fallouta 4 została tutaj zaimplementowana. Zmianą jest jednak samo czerpanie korzyści ze sposobu, jakim poprowadzimy naszą postać. Tutaj bowiem znalazł się system rodem z Wiedźmina 3, czyli ograniczone miejsce na działające w jednym momencie umiejętności. Jak podobają Wam się takie zmiany?

Źródło: VGR