Właściwie to nawet dziwne, że nikt nie pokusił się o zrobienie tego nieco wcześniej. Dopiero teraz, użytkownik NeoGAF-a (czyli jednego z największych forów growych na internecie) o nicku EatChildren zrobił zrzuty widoku świata Wiedźmina 3 obserwowanego ze znacznej wysokości. Jak się okazuje, krainy są tak dokładnie zaprojektowane, że z większej odległości mogą z powodzeniem udawać „real”.

Czapki z głów dla grafików – odwzorowanie geograficzne uniwersum Geralta jest naprawdę perfekcyjne – zresztą zobaczcie sami. Oto kilka najważniejszych map widocznych z lotu ptaka – Biały Sad, Velen oraz Novigrad i okolice, a także największa z wysp Skellige. Robi wrażenie!

lycgshzrq7a4teohsnjc

zykwfpdo34hwo5lomg8u

muqmuhlcaugjlspn4fbt

[źródło: kotaku.com; grafiki: NeoGAF]

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej