[Artykuł sponsorowany]

Jednym z najważniejszych aspektów, o które trzeba zadbać organizując konferencję jest przygotowanie setu podarunkowego. To dla organizatorów ogromna szansa, by zrobić dobre wrażenie na uczestnikach. W tym artykule omówimy kilka aspektów, o które należy zadbać, by byli zadowoleni z wręczonych przez Ciebie upominków.

Na konferencję i do domu

Upominki wręczane w trakcie konferencji można podzielić na dwie grupy. Pierwsza to gadżety, które przydadzą się przede wszystkim w trakcie samej konferencji, druga zaś to osobiste upominki, dzięki którym odbiorca poczuje się wyróżniony. Te pierwsze to przede wszystkim nieśmiertelne długopisy i notesy oraz torby i teczki służące do przenoszenia notatek. Te drugie zaś to zazwyczaj doskonale wykonane przedmioty użyteczne w życiu codziennym i pracy, jak chociażby kubki termiczne czy wizytowniki. W obu przypadkach istotne jest dostosowanie ich do grupy docelowej oraz tematyki wydarzenia.

Estetyka to podstawa

W pierwszej kolejności warto skupić się na estetyce gadżetów. To się naprawdę opłaca – stosunkowo prosty gadżet może zrobić nie mniejsze wrażenie niż urządzenie o zaawansowanych funkcjach, jednocześnie nie kosztując Cię zbyt dużo. Warto zadbać o świetny wygląd nie tylko tych bardziej osobistych upominków, ale i długopisów i notesów, a nawet smyczy i identyfikatorów. W ten sposób sprawimy na uczestnikach wrażenie pieczołowitego profesjonalizmu, które pomoże budować markę.

Wspomnieliśmy już powyżej o kwestii dostosowania gadżetów do grupy docelowej. Jeżeli kierujemy konferencję do dojrzalszych uczestników, najbezpieczniejszą strategią będzie postawienie na szlachetny minimalizm. Stonowana kolorystyka, grawerowe nadruki i eleganckie materiały takie jak skóra czy metal to prawdziwe evergreeny, które rzadko zawodzą. Z drugiej strony, jeżeli kierujemy konferencję do osób młodych i dynamicznych, prawdopodobnie możemy pozwolić sobie na gadżety przyciągające wzrok żywą kolorystyką czy awangardowymi kształtami. W obu przypadkach pamiętajmy o tym, by logo było wyraźne, a zarazem nienachalne. Gadżety nie powinny bowiem zbyt odważnie zdradzać swojego reklamowego charakteru.

Stylowo i użytecznie

Bardzo dobry gadżet reklamowy jest użyteczny w życiu codziennym. Dlatego też warto przemyśleć potrzeby grupy docelowej. Dojrzalsi uczestnicy prawdopodobnie docenią analogowe, designerskie upominki. Dlatego też w ich przypadku warto postawić choćby na dobrze zaprojektowane notesy czy wizytowniki. Z kolei młodszy odbiorca na pewno ucieszy się z dobrej jakości elektroniki. Dobrym przykładem są oferowane przez firmę Memorabbit pendrive’y, które oferują nie tylko dużą pojemność i niezawodne działanie, ale i interesującą formę. Można zatem zdecydować się na przykład na pendrive w formie otwieracza do butelek – takie połączenie ciekawej formy i rozszerzonej użyteczności to prawdziwy strzał w dziesiątkę!

Nieograniczona gama możliwości

Jak widać, w kwestii gadżetów reklamowych na konferencję masz dostęp do naprawdę szerokiego wachlarza możliwości. Jeżeli zastosujesz je mądrze, na pewno uda Ci się sprawić świetne wrażenie na uczestnikach konferencji!

[Artykuł sponsorowany]

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!