WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Gameplay z Sekiro: Shadows Die Twice ukazuje nacisk na umiejętności gracza

Jesteście ciekawi, jak Sekiro: Shadows Die Twice prezentuje się na dłuższym materiale wideo? Jeśli tak, to najnowsze nagrania z targów Gamescom z pewnością zaspokoją Waszą ciekawość.

Każdy fan serii Dark Souls w końcu musiał zauważyć, że stawiane przez grę wyzwanie z godziny na godzinę staje się mniejsze. To oczywiście jest związane z samymi umiejętnościami gracza i rozwojem bohatera, ale wystarczy sobie przypomnieć początek Dark Souls 3, gdzie pierwszy boss był cholernie dobrze zaprojektowany, ale łatwy do pokonania. No, przynajmniej dla tych, którzy wcześniejsze części mieli w najmniejszym palcu. Czy From Software w przypadku Sekiro: Shadows Die Twice rzuci graczom jeszcze większe wzywanie? Poniższy gameplay prosto z Gamescomu zdaje się to potwierdzać!

Oczywiście zweryfikujemy to już po premierze, którą ujawniono nieco wcześniej, ale teraz możemy już wyciągnąć co nieco z materiału.  A co z niego wynika? Ano to, że nasz protagonista nie będzie jakimś tam umarłym, a wyszkolonym ninja! Widać to zwłaszcza po zręczności, z jaką się porusza i atakuje, co bezpośrednio wpływa na tempo rozgrywki. Wygląda na to, że Sekiro: Shadows Die Twice postawi nieco większą wagę na uniki i przemyślane wchodzenie w potyczkę. Nie wiem dlaczego, ale walka przypomina mi coś w stylu połączenia Dark Soulsa i Middle Earth: Shadow of War z całkiem otwartą przestrzenią. Czy wyjdzie to tytułowi na dobre? Pewnie tak, ale potwierdzenie tego otrzymamy dopiero 22 marca 2019 roku.

The Surge 2 – oficjalny trailer z elementami gameplayu

Źródło: Wccftech
Zdjęcia: From Software