WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Po godzinach

GOG.com wchodzi w filmowy biznes

Good Old Games wsławiło się jako wyjątkowo hojny i przyjazny konsumentom serwis, sprzedający głównie starsze produkcje. Teraz Polacy pragną wejść na rynek sieciowej dystrybucji filmów.

Od kilkudziesięciu godzin w ofercie GOG.com pojawiają się dokumenty związane ze społecznością osób zainteresowanych grami oraz samych ich producentów. Do „filmoteki” zaliczają się już takie twory jak Indie Game: The Movie, Minecraft: The Story of Mojang, Gamer Age czy Art of Playing, w większości będące już obrazami z uznaną marką wśród graczy. Na GOG.com są one serwowane w wersji pozbawionej DRM, za sporą część nie trzeba nawet uiszczać żadnej opłaty, a jeżeli już do tego dojdzie to są to kwoty raczej symboliczne (a już na pewno dla zagranicznego klienta). Serwis zapowiada, że kiedy „grubsze ryby” zauważą, że bardziej budżetowe produkcje były w stanie rozbujać filmową gałąź portalu, z czasem i one zaczną się włączać w poszerzanie ich oferty. Cel polskiej strony pozostaje niezmieniony: dostarczać swojej publice dobra w takiej formie, aby ich zdobywanie nie było frustrujące i zniechęcające do konsumpcji. Na tym CD Projekt, odpowiedzialne za ten koncept, zna się jak mało kto.