W ciągu ostatniego kwartału 2014 roku na terenie Stanów Zjednoczonych 29 procent wyszukiwań w przeglądarkach wykonano z urządzeń mobilnych. Amerykańska firma chce zwiększyć tę liczbę, dlatego zaplanowano pewne usprawnienie.

Najważniejszym założeniem jest to, że wyszukiwarka będzie faworyzowała strony przyjazne dla urządzeń mobilnych. Pod uwagę zostaną wzięte takie czynniki, jak prędkość ładowania, brak konieczności przesuwania ekranu w poziomie, a nawet wielkość przycisków. Przedstawiciele Google twierdzą, że za sprawą zmian ogromnie zyskają właściciele restauracji czy sklepów. Ludzie porównujący ceny bądź opinie o danych miejscach łatwiej natrafią na odpowiednio dostosowane witryny, ponieważ będą one wysoko pozycjonowane.

O tym, jak w rzeczywistości będą wyglądały nowości, przekonamy się już we wtorek. Sprawa dotyczy oczywiście tylko posiadaczy urządzeń mobilnych, którym bardziej niż użytkownikom pecetów doskwiera mało intuicyjny design stron.

Źródło: businessinsider.com

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!