Kolejne informacje o Darksiders 3 zdradzają nam kolejne szczegóły dotyczące produkcji. Uporządkowaliśmy najważniejsze z nich.

Jakiś czas temu ekipa odpowiedzialna za Darksiders 3 miała okazję porozmawiać z dziennikarzami. W ten sposób udało się odpowiedzieć na kilka nurtujących nas pytań i dowiedzieć się nowych informacji. Oto lista rzeczy, które nas czekają w Darksiders 3.

  • Dla twórców ważny jest odpowiedni balans pomiędzy elementami walki a eksploracją powiązaną z rozwiązywaniem zagadek
  • Gry z serii Souls stanowiły lekką inspirację, ale to poprzednie części wyznaczyły kształt trzeciej odsłony
  • Zabraknie zbierania przedmiotów wizualnych i grindowania lootu. Rozwijać będziemy tylko umiejętności i uzbrojenie
  • Fury nie będzie miała pistoletu, ale inną broń na daleki zasięg
  • Cofanie się do poprzednich lokacji, aby odkryć wszystkie sekrety będzie opcjonalne
  • Uzbrojenie bohaterki będzie „magiczne”. Autorzy nie zaprezentowali jeszcze wszystkich ataków
  • 4K będzie skalowane, z delikatnie lepszymi wynikami na Xboksie One X
  • Nie ma planów wydania gry na Nintendo Switch, Maca lub Linuxa
  • Będzie wsparcie dla ekranów 21:9
  • Pojawi się wsparcie dla technologii NVIDIA DLSS (inteligentne wygładzanie krawędzi)
  • Twórcy jeszcze nie wiedzą, czy skorzystają z NVIDIA Ray-tracing

Zapowiada się nam zatem tytuł, który powróci gameplayem do pierwszej części, a korzystanie z najnowszych rozwiązań technologicznych nie będzie mu obce. Posiadacze mocnych kart graficznych dostaną wsparcie DLSS, a i może w przyszłości ray-tracingu. Konsolowcy z najpotężniejszymi wersjami PS4 i XONE zobaczą grę w rozdzielczości 4K. Premiera gry 27 listopada 2018 roku.

Czytaj też: Oto wczesna wersja Spider-Mana z PlayStation 4

Źródło: wccftech.com

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej