Google zdecydowało o usunięciu ramki z reklamami, która pojawiała się w czasie wyszukiwania haseł.

Oczywiście nie oznacza to, że reklamy znikną całkowicie… wręcz przeciwnie. Równowaga musi zostać zachowana, dlatego pojawi się dodatkowa przestrzeń reklamowa (poza górną i dolną belką) umiejscowiona gdzieś na szczycie listy wyszukiwań.

Nie wiadomo, jak wspomniane rozwiązanie będzie wyglądać w praktyce, bowiem nie usunięto jeszcze nawet tego poprzedniego. Przy wyszukiwaniu niektórych produktów reklamy po prawej stronie wciąż się wyświetlają, lecz niedługo powinny na stałe zniknąć. Jak oświadczyli przedstawiciele firmy, layout był testowany przez dłuższy czas na niewielkiej liczbie zapytań, dlatego niełatwo go teraz zobaczyć. Kiedy zostanie wprowadzony, obejmie większy szereg haseł.

Konkretna data wprowadzenia zmian jest nieznana, jednak pewne jest, iż będą one dotyczyły wyszukiwań we wszystkich obsługiwanych językach. Sama decyzja, jest być może istotna dla polityki finansowej firmy, ale dla zwykłych użytkowników nie powinna spowodować większej różnicy.

[Źródło i grafika: theverge.com]

    Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!