WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Mapa Ghost of Tsushima będzie duża, ale przemyślana

Mapa Ghost of Tsushima idzie w ślady innych tytułów z rozległymi terenami. Twórcy informują jednak, że znają umiar.

Sucker Punch, autorzy nadchodzącego Ghost of Tsushima opowiedzieli o świecie gry. Tytuł ma przedstawić historię ostatniego samuraja, który przemierza rozległe tereny wyspy Tsushima. Jego celem jest walka z najazdem Mongołów na japońskie ziemie. Czy deweloperzy nie przesadzą z rozbudowaniem mapy gry, co sprawi, że produkcja ucierpi na klimacie?

Według najnowszych wypowiedzi deweloperów gry – znają oni umiar. Ekipa tworząca Ghost of Tsushima jest świadoma tego jak osobistą i intymną historię wzięli sobie za cel. Ogromny świat wypełniony znajdźkami i byle jakimi zadaniami mógłby zepsuć doświadczenie jakie chcą oni uzyskać.

Na szczęcie, studio przyjęło jedną zasadę, która chroni ich przed „zepsuciem” mapy. Każdy fragment świata jest tworzony tylko jeśli jest to naprawdę potrzebne. Nie uświadczymy zatem miejsc, które powstały tylko po to, aby gra była większa. Wszystkie lokacje powstały w jakimś celu.

Czytaj też: Polaczek, Murzyn, Orgia – zakazane imiona w RDR2

Źródło: wccftech.com