WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Marvel zmieni podejście do marketingu Avengers 4?

Szum medialny wokół Avengers 4 ani na trochę nie ustaje. Wciąż docierają do nas nowe pogłoski i teorie na temat fabuły, tytułu filmu czy daty wypuszczenia zwiastuna. To wszystko w pewien sposób łączy się z najnowszym doniesieniem. Według niego Marvel zmieni podejście do marketingu Avengers 4.

Dokładniej, Marvel Studios chce jak najdłużej zatrzymać w tajemnicy wszelkie informacje na temat Avengers 4. Nic dziwnego, zważywszy na wydarzenia z Infinity War. Śmierć poniosło wówczas większość superbohaterów (i połowa wszechświata), dlatego każda informacja mogłaby przynieść spore spojlery i zepsuć fanom film.

Pogłoska o tym, że Marvel zmieni podejście do marketingu Avengers 4 pochodzi od Charlesa Murphy’ego z That Hashtag Show. Napisał on na swoim Twitterze:

Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, czy to, co usłyszałem kilka tygodni temu okaże się prawdą. Jeśli tak, to Marvel Studios poprowadzi marketing Avegers 4 w zupełnie inny sposób, niż w jakimkolwiek innym swoim filmie. Jeśli to prawda, to wywoła to duży szum.

Jednak patrząc na to, że jak na razie właściwie żadnej kampanii marketingowej Marvel nie prowadzi, to nie wiadomo jak mógłby tę tajemnicę jeszcze zwiększyć. Zapewne zapowiadany trailer będzie bardzo skąpy, a szczegółów fabuły nie poznamy przed premierą. W przypadku każdego innego filmu takie tajemnice mogłyby tylko zaszkodzić. Jednak jeśli chodzi o Avengers 4 może to przynieść odwrotny skutek. Wszelkie teorie i plotki nakręcają tylko fanów i robią odpowiedni szum medialny, a Marvel nie płaci za to ani dolara.

Premiera Avengers 4 już w maju 2019 roku.

Czytaj też: Daredevil dostanie 4 sezon?

Źródło: www.cbr.com