WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Mechanika spania i dzielenie XP w drużynie w Fallout 76

Fallout 76 ruszy na naszym sprzęcie za mniej niż dwa miesiące, bo już 14 listopada. Czasu na poznawanie szczegółów na temat produkcji Bethesdy mamy więc całkiem sporo. Tym razem na tapet bierzemy dzielenie XP w drużynie i mechanikę spania.

Kilka godzin temu oficjalne konto Fallouta na Twitterze ujawniło, jak w grze Fallout 76 będzie wyglądało dzielenie XP w drużynie. Od dawna jest to ogromny problem dla projektantów każdej gry z trybem wieloosobowym i rozwojem postaci, a Bethesda postanowiła rozwiązać to całkiem sprytnie, choć niespecjalnie innowacyjnie. Zabawa ze znajomymi nie będzie na szczęście obarczona „wyścigiem po ostatniego hita”. Każdy członek drużyny otrzyma bowiem tę samą liczbę punków doświadczenia, ale ten, który zadał ostatni cios, dostanie „odrobinę więcej”.

Czytaj też: PvP w Fallout 76 będzie kompletnie pozbawiony charakteru

Z kolei loot z przeciwników będzie dostępny dla każdego, więc przy grze z nieznajomymi przyda nam się opanowanie „szybkich paluszków”. Wiecie – coś w stylu „bierz i uciekaj”… zwłaszcza w przypadku naprawdę rzadkich przedmiotów. A jak to będzie z mechaniką spania w Fallout 76? Na to pytanie odpowiedział Pete Hines, który twierdzi, że sen i „bycie wypoczętym” zapewni naszej postaci bonusy. Będzie to zapewne coś w stylu kładzenia się na posłanie po zakończeniu przygody, aby przy następnej sesji rozpocząć nową podróż z dodatkowymi benefitami.

Według Bethesdy Fallout 76 nigdy nie zginie

Źródło: Wccftech
Zdjęcia: Bethesda via Wccftech