Netflix stara się uczynić korzystanie z serwisu jak najprzyjemniejszym. Tym razem ma zamiar uczynić to przez dodanie poręcznego paska nawigacyjnego.

Zmiana będzie dotyczyła aplikacji dedykowanej telewizorom. Nowe okienko pojawi się po lewej stronie ekranu i pozwoli błyskawicznie przeskoczyć do katalogu filmów i seriali. W zakładce “Nowe” pojawią się świeżo wydane epizody, natomiast pod pozycją “Moja lista” znajdziemy swoje ulubione produkcje, do których dostęp będzie jeszcze szybszy niż to miało miejsce obecnie.

Przedstawiciele firmy przyznają, że wprowadzenie paska wymagało pewnego rozeznania w preferencjach klientów oraz kilku zmian w aplikacji na telewizory. Aktualizacja, jak kilka innych, które już zostały lub dopiero zostaną wprowadzone, ma na celu skrócenie czasu potrzebnego na wyszukanie poszczególnych filmów i seriali w bazie Netfliksa. Jak dobrze wiemy, czas to pieniądz, a amerykańskiej firmie zależy na tym, aby subskrybenci spędzali go jak najwięcej oglądając to, co Netflix ma do zaoferowania.

Co ciekawe, równocześnie z wprowadzeniem tej drobnej zmiany do sieci trafiły również mniej optymistyczne wieści dotyczące internetowej wypożyczalni. Chodzi o liczbę nowych klientów, którzy dokonali zakupu abonamentu w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Wyniosła ona 5,15mln, czyli prawie o milion mniej, niż zakładali analitycy. Szczerze mówiąc, chyba każda firma na świecie chciała by mieć tak “ogromne” problemy.

    Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!