Czy możecie sobie wyobrazić, że mniej więcej 1/4 mieszkańców naszej planety korzysta z serwisu YouTube? Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że średnio użytkownicy oglądają na ekranach swoich telewizorów ok. 180 milionów godzin filmików dostępnych w tym serwisie. Każdego dnia oczywiście.

Jak powiedziała CEO YouTube susan Wojcicki, firma odnotowuje rokrocznie ok. 60% wzrost jeśli chodzi o interakcje takie jak polubienia czy komentarze. Pozytywny skutek odniosła też próba większego skupienia się na mediach społecznościowych. Przedstawiciele grupy należącej do Google odpowiedzieli w 2018 na o 600% wpisów niż to miało miejsce w roku ubiegłym. Ich zasięg był z kolei o 30% wyższy niż w analogicznym okresie 2017 roku.

Dodatkowo Wojcicki zakomunikowała, że w lutym rozpoczęły się testy nowego dashboardu. Jak na razie został on udostępniony w anglojęzycznej wersji serwisu, jednak w ciągu najbliższych dwóch tygodni trafi on również do osób posługujących się 76 innymi językami. Jeśli chodzi o trendy, dużym zainteresowaniem cieszą się transmisje na żywo. W ciągu ostatnich trzech lat łączny czas ich oglądania wzrósł dziesięciokrotnie. W samych Indiach z YouTube korzysta obecnie ok. 225 milionów ludzi.

Aby zacząć lepiej chronić prawa autorskie, w serwisie ma się pojawić urządzenie zwane „Copyright Match”. Będzie ono przeszukiwać bazę filmów w poszukiwaniu materiałów, które można by uznać za plagiaty. Jeśli rozwiązanie okaże się skuteczne i, przede wszystkim, sprawiedliwe, być może uda się rozwiązać problem kradzieży filmów z kanałów innych użytkowników.

[Źródło: bgr.in]

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!