Nowe informacje o Control zdradzają co nieco o tworzeniu samej gry. Jaką lekcję autorzy wyciągnęli z poprzedniej produkcji studia?

Quantum Break było produkcją… dobrą. Gra miała swoje momenty, jednak cierpiała na kilka nietrafnych decyzji. Remedy zapowiada, że wyciągnęło lekcję i w Control nie powtórzy swoich błędów. Po pierwsze, początek gry ma być o wiele szybszy. Gracze Quantum Break narzekali na wolno rozwijającą się akcję, więc start gry nie będzie się wydłużał.

Drugą sprawą są bitwy z bossami. Tym razem gracz ma od razu zauważać, że stoi przed nim potężny przeciwnik, który wymagać będzie większej ilości czasu do uporania się z nim. Walka również powinna być o wiele ciekawsza ze względu na to, iż od teraz wszystko może być naszą bronią. Autorzy włożyli wiele pracy w to, aby system bez problemów wiedział, na co patrzy gracz i czym chce aktualnie cisnąć w przeciwnika. Może to być krzesło, zegar na ścianie albo właśnie… kawałek ściany.

Czytaj też: Nadchodzi Xbox Game Pass na PC!

Źródło: wccftech.com

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej