Fani czekający już dobrą dekadę na jakiekolwiek informacje o The Last Guardian, mogą wreszcie odetchnąć z ulgą. Nie dość, że powiedziano już, iż gra ma ukazać się już w tym roku, to w dodatku serwis IGN zdołał przeprowadzić wywiad z Fumito Ueda na temat długiego procesu powstawania tejże produkcji.

Z samego materiału wywnioskować możemy mnóstwo rzeczy. Development gry był ogromnym problemem ze względu na kilka różnych czynników. Premiera gry była odkładana w czasie na przestrzeni tych lat dość często, bo twórcy zauważyli chociażby potężne zmiany technologiczne między PS3 (na które pierwotnie ona powstawała) oraz PS4. Dodatkowo w samym studiu doszło w międzyczasie do poważnych zmian. Ekipa zażyła też pewnego powiewu świeżości, kiedy odseparowali się chwilowo od The Last Guardian i zaczęli tworzyć remake’i HD ich dwóch kultowych tytułów – ICO oraz Shadow of the Colossus. Te jak wiemy trafiły w odpowiedniej składance na rynek jakiś czas temu.

[źródło: youtube.com dzięki serwisowi ign.com | zdjęcie: playstation.com]

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!