O RAGE 2 było kilka tygodni głośno, ale teraz wszystko jakoś tak ucichło. Przełammy więc tę ciszę jednym z wywiadów (dzięki, GamesIndustry), w którym to wypowiadał się reżyser gry.

Tym razem nie znajdziecie tutaj szczegółów na temat rozgrywki, ale dowiecie się, dlaczego przeciek o powstawaniu RAGE 2 był studiu Id Software na rękę. Chodzi oczywiście o marketing i związany z tym bełkot, który momentami sprawdza się lepiej w przypadku, kiedy informacja o czymś wycieknie.  Zachęca to oczywiście wiele serwisów i znanych z branży ludzi do komentowania tego i przekazywania przecieku jeszcze dalej. Czyżby znaleźliśmy sposób na niewymagające żadnego wkładu finansowego kampanie reklamowe?

Stało się tak oczywiście w przypadku RAGE 2, który to był na ustach wielu nawet przed E3. We wspomnianym wywiadzie wyszło jednak, że gra miała dostać zapowiedź zaraz przed nim, ale przeciek przyśpieszył cały proces. Ostatecznie Id Software ucieszyło się z tego, ponieważ nie miało nawet zamiaru występować na tegorocznych targach w Los Angeles. Wszystko przez konkurencję w postaci Fallouta 76, co reżyser określił mianem “konkurowania z 55-tonowym gorylem”.

Nie obyło się również bez szczegółów na temat RAGE 2, który swoją drogą ma zadebiutować w następnym roku na PS4, PC i Xbox One. Reżyser zapewnił, że nie będzie to sztywna produkcja, a coś “z jajem”, co połączy klimat post-apo z fantasy w luźnym stylu. Głównym celem twórców jest dostarczenie graczom zabawy, więc fani Borderlandsa powinni wyczekiwać tej produkcji z wypiekami na twarzy. Fanów serii zapraszam do wspomnianego wywiadu oraz pierwszej prezentacji.

Źródło: GamesIndustry

    Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!