Wczesna wersja Spider-Mana wyglądała… źle. Zobaczcie jaką drogę przechodzą gry wideo zanim trafią na półki sklepowe.

Spider-Man na PlayStation 4 olśniewa oprawą graficzna. Rozdzielczość 4K na PlayStation 4 Pro oraz HDR robią doskonałą robotę. Zanim jednak Insomniac Games doszła do takiego stanu gry, ich tytuł przeszedł długą drogę. W początkowych etapach tworzenia świata głównie testowano mechanikę poruszania się postaci. W związku z tym nie projektowano od razu całych budynków, ale ogromne „betonowe” bloki.

Do stworzenia gry posłużono się autorskimi rozwiązaniami. Silnik gry został rozbudowany o obsługę takich narzędzi jak Maya czy Houdini, które pomogły w kreacji świata. Dla osób interesujących się tworzeniem gier takie obrazki stanowią nie lada inspirację i pozwalają podpatrzeć, jak robią to wielcy branży. A co ze Spider-Manem? Czekamy na nową łatkę oraz nadchodzące dodatki DLC.

Czytaj też: Multiplayer w Kingdom Come Deliverance

Źródło: dualshockers.com

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!