Branża gier wideo nigdy nie przestanie nas zadziwiać. Tym razem dopiero po pięciu latach od premiery nagłośniono wpływ błahej literówki w kodzie Aliens: Colonial Marines na wrogów.

W skrócie gra Aliens: Colonial Marines nie była wybitną produkcją sci-fi z ksenomorfami w roli głównej. Została stworzona przez Gearbox Software (twórców serii Borderlands), ale nawet renoma studia nie mogła uratować tego dzieła przed negatywnymi opiniami krytyków i graczy. Głównym elementem zabawy była walka z obcymi, które jednak nie należały do tych inteligentnych form życia. Przynajmniej pod kątem zachowania, które (jak wynika z najnowszych informacji) zostało pogorszone przez literówkę w kodzie gry.

Mowa o linijce „PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather”, w której to ostatnie słowo powinno brzmieć „tether”. Po prostej korekcji błędu programistów ksenomorfy stanowią podobno jeszcze wyższe wyzwanie, a ich działania nie przypominają zwyczajnego biegnięcia w naszą stronę po kilka gramów ołowiu. Jak pewnie zwróciliście uwagę, w tytule nie bez powodu wskazałem na to, że dopiero teraz nagłośniono sprawę. Tak się bowiem składa, że ten problem dokonał jamesdickinson963 kilka miesięcy temu, ale odbiła się echem kilka dni temu, kiedy to  niejaki JigglesBunny przypomniał o tym na forum.

Źródło: Guru3d

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!