Najnowszy film Netflixa z Sandrą Bullock, Nie otwieraj oczu, trafił do platformy streamingowej 21 grudnia. Okazuje się, że ponad 45 milionów kont obejrzało ten film w tak krótkim czasie.

Akcja filmu skupia się na Malorie, która musi chronić swoją rodzinę przed tajemniczą siłą. Powoduje ona, że jeśli coś zobaczysz to popełniasz samobójstwo. Rodzina wyrusza w poszukiwaniu bezpiecznego miejsca, ale podróż musi odbywać się z zasłoniętymi oczami.

Film wydaje się ciekawy, ale zebrał mieszane opinie w sieci. Główną zaletą jest obsada, ale sam film trochę rozczarowuje. Jednakże taka oglądalność jest z pewnością ogromnym sukcesem. Netflix posiada ponad 130 milionów płatnych subskrypcji, więc 1/3 z nich obejrzała Nie otwieraj oczu. Powinno to zachęcić platformę do tworzenia kolejnych filmów.

Czytaj też: Black Mirror: Bandersnatch już na Netflixie

Źródło: Engadget

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!