ESL, czyli największa organizacja esportowa, oraz PUBG Corporation, twórca i wydawca PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS, łączą siły i będą wspólnie pracowali nad ukazaniem wcześniej wspomnianej gry na targach gamescom 2018.

Co ciekawe, podczas targów odbędzie zbiórka pieniędzy na cele charytatywne. Jej uczestnikami będą 32-osobowe drużyny, które będą musiały ukończyć różnego rodzaju wyzwania podczas gry w PUBG. Podczas turnieju, każdy z zaproszonych duetów będzie składał się z jednego zaproszonego influencera oraz gracza, który wywalczy awans w eliminacjach. Fabian Scheuermann, wiceprezes ds. produktu i strategii w ESL, mówi:

Cieszymy się, że po raz kolejny pokażemy PUBG w nowym, ekscytującym formacie, na największych na świecie targach gier wideo w rodzinnym mieście ESL. Od samego początku wierzyliśmy, że możemy wspierać projekty charytatywne esportem i bardzo się cieszymy, że jesteśmy tego częścią.

Brendan „PLAYERUNKNOWN” Greene z PUBG Corp, dodaje:

Powrót PLAYERUNKNOWNS’s Charity Challenge na Gamescom bardzo nas cieszy. W tym roku wydarzenie ukaże zupełnie nowe sposoby interakcji naszej społeczności z graczami, a wszystko to w bardzo szczytnym celu. Zaprosiliśmy do Kolonii kilku naszych ulubionych streamerów oraz twórców treści, aby przez 3 dni dostarczali wiele radości i przy okazji nieśli pomoc potrzebującym.

Źródło: Materiały prasowe

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej