WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Ramy czasowe testów Fallouta 76 i następne materiały z gry

Kolejna dawka informacji o jednej z najbardziej pokręconych produkcji Bethesdy, która nie jednemu fanowi serii zaszła za skórę. Tym razem komentarze na Twitterze od Pete Hinesa poruszają m.in. ramy czasowe testów Fallouta 76.

Testy nie „beta”, a „B.E.T.A” (jak to Bethesda ma w zwyczaju określać rzeczy powiązane z Falloutem) rozpocznie się już 23 października na konsolach Xbox One i 30 października na PlayStation 4 oraz komputerach osobistych. Serwery nie będą jednak otwarte przez cały dzień aż do oficjalnej premiery (14 listopada). Studio ujawniło, że odda w ręce graczy od 4 do 8 godzin zabawy dziennie, a przez resztę doby będzie analizować zebrane dane. O ile ten system wydaje się całkiem dobrze przemyślany, to nie uwzględnia jednego, a mianowicie różnych stref czasowych, w których przecież żyją gracze z całego świata. Jeśli dla jednych gra będzie dostępna od np. 18-24, to dla innych okres ten może pokrywać się z pracą, czy szkołą, co zwyczajnie jest problemem samym w sobie.

Nadal nie wiadomo, jak Bethesda to rozwiąże, ale Pete Hines zapewnia, że na ten temat są prowadzone dyskusje. Najprostszym wyjściem jest zwyczajne zmienianie „godzin dostępu” z dnia na dzień, ale może studio postawi na coś lepszego? Ponadto okazało się, że nowe materiały z Fallouta 76 otrzymamy już za kilka dni, które mają ukazywać 400 godzin rozgrywki. Całkiem sporo, jak na grę, która swoją premierę odbębni za ponad miesiąc… ale może przekona to wszystkich niedowiarków do kupna?

Fallout 76 – nazwa mapy, system wymian i mechanika snu

Źródło: Wccftech
Zdjęcia: Wccftech