Realistyczna fizyka w Red Dead Redemption 2 to zasługa silnika Euphoria. Co tym razem zaprezentuje nam ten niesamowity kawał kodu?

Rockstar w Grand Theft Auto 4 postanowił wykorzystać silnik fizyczny Euphoria, który został stworzony przez firmę NaturalMotion. Proceduralne generowana fizyka sprawiała, że gracze nie dowierzali, jak bliska ideału może być symulacja naszego świata. Wraz z zaawansowaną fizyką pojawiło się jednak kilka niezadowolonych głosów, które zwracały uwagę, na aż zbytnie przywiązanie do naśladowania rzeczywistości. W związku z tym w Grand Theft Auto 5 fizykę lekko uproszczono. Jak będzie w Red Dead Redemption 2?

Red Dead Redemption 2 ma zaprezentować, jak dokładna może być symulacja świata. Wracamy zatem do bardziej rzeczywistego zachowania się bohaterów i zwierząt. Tym razem w grze nie będziemy jednak jeździć autem i wysadzać co się tylko da. W związku z tym rozgrywka nie jest, aż tak skomplikowana. Czego powinniśmy się spodziewać? Autorzy gry wspominają o tym, że podczas jazdy na koniu możemy otrzymać większe obrażenia od broni dużego kalibru. W takiej sytuacji bohater może spaść z konia lub starać się na nim utrzymać. Może również dojść do sytuacji, w której koń nas przygniecie, a my będziemy musieli się wydostać z potrzasku.

Zaawansowana fizyka dotyczyć będzie zarówno ludzi, jak i zwierząt. Nawet takie rzeczy jak uderzenie jedną nogą konia w kawałek domu czy rzut lassem będzie poddawane szczegółowym obliczeniom, co podobno będzie bardzo satysfakcjonujące. Poniżej możecie zobaczyć pokaz jednej z sytuacji, w których zadziałała Euphoria.

Czytaj też: Mod do GTA 5, który znacznie upiększa grafikę

Źródło: wccftech.com

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!