Kategoria: Recenzje gier

Recenzja gry A Way Out Bo miałem chętkę na z więzienia ucieczkę

A Way Out bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Spodziewałem się nudnego, monotonnego i odgrzewanego kotleta – kooperacyjnej gry akcji, w której, wrzuceni do gry dwaj gracze, biegając z pistoletami po mapie, nawzajem na siebie wpadają. Zamiast tego dostałem nowatorską grę niezależną, z filmowo poprowadzoną fabuła i przemyślaną rozgrywką kooperacyjną, momentami wymagającą perfekcyjnego zgrania towarzyszy. W grze siadamy za sterami dwójki więźniów – Leo i Vincenta z różnych charakterami, umiejętnościami, występkami i orzeczonymi karami więzienia. W głąb historii wrzuceni jesteśmy w momencie trafienia za kratki jednego z nich. Kilka bójek oraz więziennych perypetii gra rolę szybkiego, bardzo filmowego wstępu, po czym bohaterowie […]

Recenzja gry Frostpunk Zaglądamy wprost do lodowatego piekła

Stygnące słońce czy unoszący się w atmosferze pył wulkaniczny – przyczyna globalnej zimy nie jest jasna. Jasne natomiast stało się, że by przeżyć, musimy opuścić nasze domostwa i udać się na północ. Daleką, mroźną i skutą lodem, ale bogatą w węgiel. Surowiec niezbędny do działania generatorów, teraz stanowiących podstawę naszej nowej cywilizacji.

God of War

Polecamy: Recenzja gry God of War Wychowanie syna trudniejsze niż uśmiercenie bogów.

Bóg Wojny powrócił w chwale, delikatnie odmieniony, lecz brutalny jak zawsze. Wielu fanów serii God of War obawiało się, iż zmiana znanej i lubianej formy gier studia Santa Monica pogrąży Kratosa. Twórcy stanęli jednak na wysokości zadania i dostarczyli kontynuację przygód spartiaty lepszą niemal pod każdym względem od poprzedniczek. Biblioteka PlayStation 4 wzbogaciła się o kolejny tytuł, dla którego warto rozważyć zakup maszynki Sony.

Recenzja gry Metal Gear Survive Spróbuj to przetrwać!

Hideo Kojima opuścił pokład statku Konami na trzymającej się przy pomocy srebrnej taśmy tratwie. Uciekł on na ląd, gdzie otworzył swoje niezależne studio w postaci Kojima Productions. Hideo zostawił jednak w szponach dawnej firmy-matki własne dziecię, czyli legendarną markę Metal Gear. Jak Konami poradziło sobie z tym potężnym asem w rękawie? Raczej nie najlepiej.

Recenzja gry Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance to debiutanckie dzieło czeskiego studia Warhorse Studios, które po wielu przekładankach dnia premiery, finalnie ujrzało światło dzienne 13 lutego 2018 roku. Tytuł ten to gra RPG udowadniająca, że gatunek gier fabularnych może sobie świetnie poradzić, i bez magii, smoków czy brodatych krasnoludów, osadzony w rzeczywistym świecie i prawdziwych realiach historycznych.

Recenzja gry Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom Wielka przygoda w drodze do odzyskania tronu

Ni no Kuni: Wrath of the White Which, choć nie posiadało dużej kampanii reklamowej, całkiem sprawnie obroniło się samo. Po tytuł sięgnęli głównie fani japońskich RPG, jednak z czasem pozostali gracze docenili i ciepło odebrali produkcję studiów Level-5 i Ghibli. Nic więc dziwnego, iż w Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom pokładano wielkie nadzieje, ale czy kolejna opowieść trzyma poziom poprzedniej przygody? Sprawdźmy!

Recenzja gry Far Cry 5

Far Cry liczy sobie już przeszło czternaście lat i ma na koncie pięć głównych gier, całą masę spin-offów i dodatków. Zatem jak najnowsza część wypada na tle całej serii?

Recenzja gry Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter

Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter to detektywistyczna przygodówka z elementami thrillera, autorstwa studia Frogwares, w której mamy okazję „usiąść za sterami” najsłynniejszego detektywa wszech czasów. Gra fabularnie przenosi nas do wiktoriańskiego Londynu, wprost do mieszkania na Baker Street 221B i od samego wejścia wciąga w głąb detektywistycznych zagadek.

Recenzja gry Fe Fe czy jednak nie Fe?

Niektóre gry indie przyciągają do siebie fascynującymi mechanikami, inne wyzwalającą zmysły artystyczne oprawą graficzną, a niektóre próbują promować się mocno odmiennym od standardu pomysłem na siebie. W które ramy próbuje się zmieścić Fe – produkcja szwedzkiego studia Zoink Games?

Shadow of the Colossus

Recenzja Shadow of the Colossus Kolosalny remaster z przytupem

Na hasło remaster w głowach wielu graczy przechodzi przez myśl „odgrzewany stary kotlet”. Spowodowane jest to głównie natłokiem kolejnych usprawnionych wersji starych gier, głównie z poprzedniej generacji. Nie ukrywajmy, takich produkcji jest naprawdę dużo, niestety większości z nich bliżej portu niż odnowionej wersji. Czasami pojawi się też jakiś skromny remake, który wymagał trochę więcej pracy niż, wpakowanie tekstur 4K i optymalizacja pod nowy sprzęt. W tym roku po raz trzeci zadebiutował klasyk z PlayStation 2, czyli Shadow of the Colossus. Sprawdźmy, czy odświeżona wersja to danie dla konesera, czy jednak nadgniły klops oblany teksturą w wysokiej rozdzielczości.

Finaru-Kamehameha! Recenzja Dragon Ball FighterZ

Fani Dragon Balla bardzo długo czekali na porządną bijatykę w swoim ulubionym uniwersum. Ostatnim całkiem nieźle zapamiętane tytuły wywodziły się z serii Budokai, która miała czasy swojej świetności jeszcze w erze PS2. Kilkanaście lat w przód wypełnione cierpieniami i ni stąd, ni zowąd otrzymujemy Dragon Ball FighterZ – jedno z lepszych „mordobić” jakie ostatnio ukazało się na rynku.

Przedpremierowe wrażenia z Ash of Gods: Redemption

Ash of Gods: Redemption to turowa gra strategiczna z drobnymi elementami karcianki, produkcji studia AurumDust, której akcja odbywa się we wzorowanym na średniowieczu, lekko fantastycznym (bo z wszechobecną magią, lecz bez wróżek, krasnoludów czy innych typowych dla fantastyki stworów) świecie. Fabuła koncentruje się wokół rychle nadchodzących żniw, czyli zagłady z rąk bliżej nieokreślonej, złowrogiej rasy. Najmocniejszym i najgłośniej zapowiadanym elementem rozgrywki Ash of Gods: Redemption ma być odważna narracja, gęsty klimat i stale zmieniająca się ścieżka fabularna, całkowicie zależna od podejmowanych przez gracza decyzji.

Apex Construct – robo apokalipsa w wirtualnej rzeczywistości na PSVR

Świat science-fiction jest pełen scenariuszy, w których maszyny przejmują kontrolę nad ludźmi.  Już pod koniec lat 60 ubiegłego wieku w jednym najwybitniejszych filmów fantastycznych w historii kina  “Odysei kosmicznej 2001” sztuczna inteligencja HAL 9000 postanawia zabić podróżujących na pokładzie statku kosmicznego astronautów. HAL mając sprzeczne rozkazy dochodzi do wniosku, że są oni zagrożeniem dla jego misji. W serii Terminator wojskowy program Skynet wraz z uzyskaniem świadomości postanawia wyeliminować ludzi jako zagrożenie dla swojego istnienia. W Matrixie ludzie są zaś hodowani przez maszyny jako żywe baterie. Z podobnych inspiracji wychodzili twórcy Apex Construct, gry PSVR, która niedawno miała swoją premierę. 

Monster Hunter: World

Recenzja gry Monster Hunter: World Łowcy, szykujcie się na polowanie!

Od dawna wiadomo, że konsole sprzedają dostępne na nie gry. To jednak nie tak zwane ekskluzywy rozchodzą się w największych ilościach. W Europie i Ameryce bez wątpienia najlepsze wyniki osiągają strzelanki od EA i Activision, a także wszelakie gry sportowe. Nie zapominajmy również o serii, która znika z półek sklepowych jak świeże bułeczki (nawet kilka lat po premierze), czyli serii Grand Theft Auto. Kraje Azjatyckie, a w szczególności Japonia mają zgoła odmienny gust. Pośród licznych jRPGów i innych mało zrozumiałych na zachodzie produkcji pojawił się pewien fenomen, który przyczynił się do kolosalnych wyników sprzedażowych PlayStation 2 i PlayStation Portable, a później […]

Recenzja gry Seven: The Days Long Gone

Odrobina Assassin’s Creed, Borderlands i Wiedźmina, a wszystko to okraszone quasi “falloutowym ” klimatem postapo, w odradzającym się po wojnie średniowieczno – cyberpunkowym świecie, który obserwujemy z rzutu izometrycznego. Tak w przekroju prezentuje się Seven: The Days Long Gone.

Batman wirtualna wizyta w Arkham City – recenzja Playstation VR

Przypuszczam iż wielu z nas kilkadziesiąt temu oglądając przygody Obrońcy Gotham marzyło by móc się w niego wcielić. Dziś dzięki wirtualnej rzeczywistości  oraz Batman: Arkham VR detektywistycznej grze przygodowej opracowanej z myślą o konsoli PlayStation 4 to marzenie ma szanse się urzeczywistnić.

(Niby) Recenzja zestawu gier PlayLink Imprezowy diament z kilkoma skazami

Rynek gier imprezowych praktycznie zamarł. Ciężko znaleźć teraz produkcję, która będzie miała stosunkowo proste zasady i pozwoli całemu towarzystwu bawić się na równi. Playstation wyszło jednak z ciekawą inicjatywą w postaci PlayLink, która łączy imprezowy potencjał z prostym sterowaniem przy pomocy smartfonów. Jak sprawdza się to w praktyce?

Recenzja gry Lost Grimoires 3: The Forgotten Well

Artifex Mundi to mistrzowie gatunku HOPA. W swoim portfolio mają całą masę tytułów, w których klikając i odnajdując ukryte przedmioty posuwamy historię naprzód. Historię raz zahaczającą o klimat noir, a raz o magiczne, elfickie cywilizacje. Jak tym razem radzi sobie najnowsze dzieło Artifex Mundi?

Nightmares from the Deep 3

Recenzja gry Nightmares from the Deep 3: Davy Jones (PS4) Czyli zwieńczenie pirackiej trylogii

Lawina portów wydawanych przez Artifex Mundi nie ma chyba końca, tym razem przyszło się nam zmierzyć z finałem trylogii Koszmary z Głębin. Nightmares of the Deep 3: Davy Jones ponownie powracamy do świata piratów, a jak sam tytuł wskazuje, naszym przeciwnikiem jest legendarny diabeł morski. Sprawdzamy, czy czas był dla produkcji w miarę łaskawy.

Recenzja gry NiOh: Complete Edition

Dark Souls osiągnęło naprawdę duży, globalny sukces. Nic więc dziwnego, że pojawiła się cała masa deweloperów, którzy chcieliby ukroić dla siebie troszeczkę tego przepysznego tortu. Wielu próbowało, ale z nieco mizernym skutkiem. Całe szczęście na imprezie pojawiło się Team Ninja ze swoim NiOh i pokazało innym, że do formuły „Souls-like” można podejść w nieco inny, ale jakże interesujący sposób.

Recenzja gry Need for Speed: Payback Czyli opony całe, choć lekko niedopompowane

Need for speed, to jedna z tych taśmowych serii gier, które na zawsze wpisały się do kanonu tytułów klasycznych. Nie znam ani jednego gracza, który na hasło NFS, nie zacząłby wspominać którejś z najlepszych odsłon. Lecz od kilku lat, seria – cały czas wydawana w taśmowej formie – przeżywa swego rodzaju załamanie. Czy wydany pod koniec 2017 roku Need for Speed: Payback ma szansę przywrócić serii dawny blask i zapisać się w pamięci graczy na dłużej niż dwa dni? Sprawdźmy.

Everybody's Golf

Recenzja gry Everybody’s Golf (PlayStation 4)

Gry wideo o tematyce sportowej (nie licząc piłki nożnej) to w dzisiejszych czasach gatunek bardzo niszowy. Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele, jednak do tych najważniejszych zaliczyć można z pewnością malejące zainteresowanie nowych graczy, ale także pewną monotonię, a także ogrom czasu wymaganego do „ogarnięcia” jak ugryźć daną produkcję. Clap Hanz stworzyło jednak Everybody’s Golf, by obalić mit skomplikowanych gier traktujących o sporcie dla bogaczy w dziwnych strojach.

Recenzja gry Star Wars: Battlefront II Gwiezdna katastrofa pełna niedoróbek

Star Wars: Battlefront II to tytuł, o którym w tym roku było całkiem głośno. Wszystko za sprawą zablokowanych treści, mikropłatności i ogromnego grindu, który był niezbędny by zyskać dostęp do wszystkich elementów gry, bez wydawania prawdziwych pieniędzy. Jednakże, po batalii z graczami, EA zdecydowało się znacznie ograniczyć rolę mikropłatności w swojej najnowszej produkcji. A zatem – Czy tegoroczne Star Wars: Battlefront II, to gra warta uwagi? Wszystko okaże się w poniższej recenzji.

Recenzja gry Assassin’s Creed: Origins Skakania po dachach ciąg dalszy

Assassin’s Creed zdążył się już nam przejeść. Ostatnia odsłona, czyli Syndicate, była swojego rodzaju serniczkiem, który dopychamy już na siłę po obfitym, świątecznym posiłku. Ubisoft odczuł, że gracze mają już dość i postanowił wycofać się (chwilowo) z corocznego produkowania tego tasiemca. Dano nam spokój na blisko dwa lata, by później uderzyć w nas Assassin’s Creed: Origins. Czy zatem warto udać się w przygodę do Egiptu, żeby obejrzeć początek legendarnego zakonu Asasynów?

Lost Grimoires 2

Recenzja gry Lost Grimoires 2: Shard of Mystery Kolejna HOPA debiutuje na konsolach ósmej generacji

Polskie studio Artifex Mundi łatwo się nie poddaje. Po raz kolejny uderza do graczy konsolowych portem prosto z PeCeta, tym razem jest to produkcja o wiele świeższa. Lost Grimoires 2: Shard of Mystery zadebiutowało w marcu 2017 roku, czyli stosunkowo niedawno. My natomiast sprawdzamy, czy warto rozważyć zakup wersji na PlayStation 4.

Recenzja gry Elex Gothic w innych szatach

Na wstępie mógłbym zasadniczo napisać, że na nowym dziele studia Piranha Bytes – Elex bardzo się zawiodłem. Żeby jednak gra nie spełniała jakichś oczekiwań, trzeba je wpierw wobec niej mieć, a ja już z praktycznie samego początku spisywałem ten tytuł na niepowodzenie. Czy moja przepowiednia się spełniła? W dużej części tak.

Capital tło

Recenzja gry planszowej Capital Mam tak samo jak ty...

Z czym ci się kojarzy stolica? Mnie osobiście z niczym dobrym. Dziwnym trafem zawsze po przyjeździe do Warszawy spotykało mnie coś nieprzyjemnego. Dlatego też staram się unikać tego miasta jak ognia… ale w końcu mnie odnalazło. Przed Państwem Capital – gra o budowaniu Warszawy!

Recenzja gry Call of Duty WWII Udany powrót do korzeni

Seria Call of Duty to znana wszystkim pierwszoosobowa strzelanka wydawana w formie corocznego taśmowca. Gra, ukazująca się już od 14 lat, zabierała graczy w różne realia, miejsca i czasy. Od drugiej wojny poczynając, przez czasy współczesne idąc, aż na futurystyczno – nieziemskich klimatach kończąc. W tym roku, spod skrzydeł Sledgehammer Games ukazała się kolejna odsłona serii, tym razem sygnowana tytułem Call of Duty WWII – która ponownie, po niespełna 9 latach, zabiera nas do ponurych czasów Drugiej Wojny Światowej.

Recenzja gry karcianej Bloodborne Wiktoriański Horror

Bloodborne to gra karciana, dla której inspiracją była japońska gra video o tym samym tytule. Zupełnie z resztą wyjątkowa, ponieważ wszystkie wcześniejsze produkcje: Demon’s Souls i Dark Souls rozgrywały się raczej w fikcyjnym średniowiecznym universum. Tym razem osadzono realia gry w mrocznych wiktoriańskich klimatach XIX wieku. Eric M. Lang postanowił przenieść dzieło Hidetakiego Miyazakiego na karty. Stylistycznie udało się bezbłędnie, ale czy udało się przenieść także duszę tej mrocznej gry video? Przekonajmy się.

Wrażenia z gry Ruiner Czyli cyberpunk w świetnym wydaniu

Ruiner to strzelanka typu top-down autorstwa warszawskiego studia Reikon Games. Gra zabiera nas do futurystycznego, brudnego i kipiącego cyberpunkiem świata, gdzie jako protagonista w dziwną maskę ubrany, stłuczemy parę korporacyjnych gęb, pokonamy kilku bossów, czy zhakujemy trochę kotów. Tak, kotów. To wszystko ubrane w rytm muzyki elektronicznej, która przyjemnie „waląc” nas po głowie, zachęci do zagłębienia się w zakamarki cyberpunkowego świata, żyjącego w cieniu hiperkorporacji „Heaven” . 

Knack

Recenzja gry Knack 2 (PlayStation 4) Czy twórcom udało się zażegnać bolączki poprzedniej odsłony?

Jednym z tytułów startowych PlayStation 4 był Knack. W odróżnieniu od innych produkcji, które trafiły wraz z konsolą Sony na sklepowe półki, była to gra skierowana głównie dla młodszych graczy. Choć luka pomiędzy poważniejszymi tworami została zapchana, Knack nie cieszył się dużą popularnością. Powodów składających się na dość niekorzystny wizerunek było sporo. Nijaka postać tytułowego bohatera, oklepana schematyczna rozgrywka, czy niewykorzystanie mocy PS4 to tylko kilka z całej sterty wad, jakie można by przytoczyć. Sony jednak nie odpuściło swej ekskluzywnej marce, a tworzony powoli Knack 2 próbuje nareperować wizerunek serii.

Project Cars 2

Recenzja gry Project Cars 2 (PlayStation 4) Klapa, czy pretendent do najlepszej gry wyścigowej 2017 roku?

2017 rok to rok gier wyścigowych. Fani prędkości mogli wybierać spośród naprawdę wielu produkcji. Większość z nich była naprawdę udana. Były oczywiście tytuły lepsze i gorsze. Pośród nich pojawiła się także nowa produkcja Slightly Mad Studios – Project Cars 2.

Recenzja gry Oriental Empires Czyli od plemienia do cesarstwa

Oriental Empires, to turowa strategia zabierająca nas na tereny dzisiejszych Chin, gdzie bierzemy udział w  kształtowaniu się potęgi Państwa Środka. Od małych plemion poczynając, a na wielkim imperium kończąc. Shining Pixel Studios – bo to oni odpowiedzialni są za tego orientalnego pochłaniacza czasu – wyraźnie inspirowali się serią Civilization, ale o ile ten tytuł nie dał rady przyciągnąć mnie do siebie na dłuższą chwilę, to Oriental Empires postawiło pod znakiem zapytania moją edukację, plany zawodowe, życie towarzyskie i regularny sen. No… a przynajmniej to ostatnie, bo w grę Shining Pixel Studios gra się naprawdę bardzo dobrze.

Recenzja gry WWE 2K18 Nierówna walka

Coraz trudniej wyobrazić dziś sobie grę sportową bez pełnego erpegowych elementów trybu kariery, w którym wcielamy się w rolę młodego adepta danej dyscypliny. Rozwijamy swoje umiejętności, prowadzimy dialogi, podejmujemy drobne decyzje, wreszcie śledzimy przedstawioną przez twórców fabułę. Tak jest w od kilku lat w NBA od 2K Games, od dwóch lat podobny tryb oferuje FIFA. Wydawałoby się, że WWE jest idealne pod tego typu tryb, ponieważ w trakcie gal wrestlingu tyle samo czasu co mecze zajmują utarczki słowne między zawodnikami i historia ich konfliktów. Jak to zwykle jednak bywa, teoria z praktyką niewiele ma wspólnego.

Sonic Forces

Recenzja gry Sonic Forces (Xbox One) Sonic Forces, czy raczej Sonic Farces?

Sonic, czyli seria z niebieskim jeżem w roli głównej, to dla wielu marka legendarna. Superszybki główny bohater wystartował już w 1991 roku i był twarzą kultowej konsoli — SEGA Mega Drive. Niestety czas nie działa na naszą korzyść. Przez lata zmieniała się forma gry, by sprostać oczekiwaniom graczy. Ostatnie kilka odsłon pokazuje, iż SEGA obrała najgorszy możliwy kierunek. Sprawdźmy, więc jak wypada Sonic Forces, czy raczej Sonic farsa.

Retribution

Recenzja DLC Retribution do Call of Duty Infinite Warfare Ostatnie rozszerzenie do ubiegłorocznego CoDa

Przepustka sezonowa do każdej z odsłon Call of Duty od lat składa się z czterech rozszerzeń. W przypadku Infinite Warfare w każdym z dodatków znaleźć mogliśmy cztery mapy do trybu dla wielu graczy oraz kolejny scenariusz dla trybu Zombie. Po Sabotage, Continuum i Absolution przyszedł czas na finałowe Retribution.

Recenzja gry Ruiner Soczysty cyberpunk i Dark Souls w jednym

Polska cyberpunkiem stoi. Ciekawe tytuły atakują zewsząd; wszakże pamiętamy bardzo udanego Hardreset, a także z wytchnieniem oczekujemy Cyberpunk 2077. Niewielkie studio Reikon Games także postanowiło spróbować swoich sił w tym temacie. Efekt, czyli gra Ruiner, przeszedł najśmielsze oczekiwania.

Recenzja Destiny 2 PC Więcej i lepiej tego samego

Destiny 2 postanowiłem zrecenzować po wypróbowaniu wszystkich możliwych trybów oraz rozgrywek, w tym Najazd, dlatego na łamach What Next pojawia się ona dość późno po premierze. Zatem, zapraszam na kompletną recenzję Destiny 2 w wersji PC.

Eventide 2

Recenzja gry Eventide 2: Sorcerer’s Mirror (PS4) Kolejny port w portfolio Artifex Mundi

Rozpędzone Artifex Mundi nie przestaje serwować konsolowym graczom swoich produkcji. Kolejny port, który ograć mogliśmy już jakiś czas temu na komputerach i smartfonach trafił na wirtualne półki PlayStation Store. Tym razem jest to kontynuacja jednej z ciekawszych serii polskiego wydawcy, czyli Eventide 2: Sorcerer’s Mirror.

F1 2017

Recenzja gry F1 2017 (PlayStation 4) Król Formuły 1 nie schodzi z podium

Sklepowe półki uginają się od gier wyścigowych traktujących o rajdach samochodowych. Jest jednak tylko jedna seria, gdzie zasiąść możemy za kierownicą bolidu Formuły 1 i choć trochę wczuć się w rolę prowadzącego bestię, którą napędza siedemset pięćdziesiąt koni mechanicznych. Tym razem na redakcyjny warsztat trafiła najnowsza odsłona, czyli F1 2017.

Abyss: The Wraiths of Eden

Recenzja gry Abyss: The Wraiths of Eden (PS4) Kolejna HOPA na maszynce Sony

Artifex Mundi kontynuuje podbój PlayStation 4. Nic w tym dziwnego, gdyż producent trafił w niszę. Dodatkową zachętą na stacjonarnej konsoli Sony jest kompletny brak konkurencji w gatunku HOPA. Tym razem za pomocą pada, zagramy w jeden ze starszych tytułów z portfolio polskiego dewelopera — Abyss: The Wraiths of Eden. Tytuł zadebiutował na komputerach osobistych pięć lat temu, a jego kolejne wersje można było ograć na dotykowych ekranach smartfonów.

Recenzja gry South Park: The Fractured But Whole

Jeden pierd, by rządzić wszystkimi innymi… tak bym napisał, gdyby przyszło mi pisać recenzję South Park: The Stick of Truth. Wprowadziłbym Was wszystkich w klimat fantasy, skąd biegle postarałbym się opowiedzieć nieco o tym tytule. Tak jednak nie będzie. Dzieciaki z miasteczka stwierdziły, że zabawa w elfy jest bardzo lamerska i jest o kilka dni za stara. Dlatego też od teraz bawimy się w superbohaterów w South Park: The Fractured But Whole.

Recenzja gry FIFA 18

Każdy fan piłki nożnej w okolicach września obchodzi swoje małe święto. Nie, nie mam tu na myśli Ligi Mistrzów, bo ta jest do tej pory już zwykle skończona, zaś jej zwycięzca wyłoniony. Chodzi tu raczej o wirtualne boiska, na które mamy o wiele większy wpływ przy pomocy naszego gamepada. FIFA 18 po raz kolejny wprowadza nas na elektroniczne stadiony… tylko jak daje sobie z tym radę? Zdołałem dogłębnie przeanalizować tytuł od EA Sports i swoje wrażenia w tym miejscu spisuję.