Wiedza zdobyta na uczelni nie zawsze godzi się z tym co muszą przeżywać biznesmeni. Ale jak sprawdzić czy poradziło by się z prowadzeniem potężnego biznesu? Uczestnicy konkursu P&G CEO Challenge musieli znaleźć na to odpowiedź.

Geraldine Huse, Prezes P&G w Europie Centralnej, mówi:

Najlepszym i najbardziej utalentowanym absolwentom otwieramy szerokie możliwości rozwoju i kariery. W stale zmieniającym się świecie, potrzeba uczenia się, zdobywania nowych doświadczeń i nowej wiedzy będzie towarzyszyć młodym ludziom cały czas. Nieustająca ciekawość, umysł otwarty na nowe doświadczenia i dążenie do zrozumienia otaczającej nas rzeczywistości oraz szybkie reagowanie na nią, to cechy które umożliwią im obiecujący rozwój zawodowy.

Udział w tym konkursie to możliwość sprawdzenia się jak wypada się jako prowadzący firmę. Podczas tegorocznej edycji uczestnicy przygotowywali plan rozwoju dla head & shoulder. Wymagało to od nich niezwykłej szybkości w podejmowaniu decyzji marketingowych, logistycznych czy finansowych. Dodatkowo musieli sobie poradzić w pracy zespołowej.

W zwycięskim zespole znalazła się trójka polskich studentów, którzy w kwietniu wezmą udział w kolejnym etapie konkursu, w Rzymie. Robert Duczyński z polskiego, zwycięskiego teamu, mówi:

Z udziału w P&G CEO Challenge wyniosłem bardzo wiele cennych doświadczeń. Jednym z tych najcenniejszych była praca w zespole, w którym mieliśmy bardzo różne punkty widzenia. Zamiast forsowania własnych pomysłów wszyscy dążyliśmy do porozumienia, a rezultat przerósł nasze oczekiwania.

Źródło: Materiały prasowe

    Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!