Fotograf Dunja Djudjic odkrył, że Samsung Malaysia kupiło jeden z jego autoportretów DSLR przez Getty i mocno je zmodyfikowało. W takiej wersji zostało ono wykorzystane do promowania Galaxy A8 Star.

Wykorzystywanie zdjęcia jest legalne, ale PR Samsunga twierdził, że jest to prawdziwe zdjęcie wykonane tym smartfonem. W tym roku mieliśmy już kilka takich afer, ale jak widać nikt się na nich nie nauczył. Przykładowo Samsung Brazil promował Galaxy A8 także zdjęciami z internetu. W tym wypadku były na nich nawet znaki wodne sugerujące, że firma jest ich właścicielem.

Samsung nie skomentował jeszcze tego zdarzenia. Na pewno w malezyjskim oddziale poleciały głowy. Takie promowanie się kupionym zdjęciem DSLR to oszukiwanie klientów i powinno to być zawsze nagłaśniane i krytykowane. Może kiedyś firmy pójdą po rozum do głowy i takich wpadek już nie będzie.

Czytaj też: Znamy oficjalną datę premiery Samsunga Galaxy A8s

Źródło: Engadget

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!