Czy ktoś z Was miał okazję obejrzeć całą konferencję Bethesdy? Jeśli tak, to z pewnością pamiętacie reklamę Skyrim: Very Special Edition, czyli kolejnego, całkowicie niespodziewanego wydania najpopularniejszej odsłony serii TES.

Mowa o wersji na… inteligentne głośniki asystentki Alexa stworzone przez serwis Amazon. Ich przedstawienie odbyło się w typowym spocie utrzymanym w raczej zabawnym stylu, co wskazywało na zwyczajny żart ze strony Bethesdy. Wbrew pozorom studio nie jest głuche na głosy fanów, a nieustanne żarty poruszające kilka aspektów rozgrywki oraz obecności Skyrima na wielu platformach słyszał już pewnie każdy. W reklamie pojawia się m.in. wzmianka o jedzeniu ponad 100 sztuk sera w walce. Ponadto śmianie się ze swoich absurdów i decyzji w przypadku studia jest o tyle ważne, że złośliwe przytyki “antyfanów” tracą wtedy odrobinę na sile przebicia.

Okazało się jednak, że spot miał na celu nie tylko rozruszać publiczność… ale rzeczywiście zapowiedzieć Skyrim: Very Special Edition. Ta wersja pojawiła się właśnie (jako dodatkowa funkcja) asystentki głosowej Alexa w sklepie Amazon. W Polsce te głośniki nie cieszą się ogromną popularnością (głównie przez brak jakiegokolwiek wsparcia dla języka polskiego), ale może wkrótce się to zmieni? Skyrim: Very Special Edition ma oferować pełnoprawną zabawę znaną z gry, tylko no bez grafiki i za pomocą komend głosowych. Ponadto reklama wspomina coś o specjalnej wersji na  inteligentne lodówki, pagery, czy tablice do rysowania. Jest to oczywiście zwyczajny żart. Prawda?

Źródło: YouTube

    Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!