promocja

Jeden z przedstawicieli firmy odpowiedzialnej za Snapchat zapowiedział, że aplikacja zostanie wykorzystana w e-commerce.

Handel elektroniczny rozwija się i przybiera nowe formy. To samo dzieje się z serwisami społecznościowymi, które zyskują coraz większą popularność. Obok Facebooka czy Instagrama, wyróżniającym się w ostatnim czasie programem jest Snapchat. Ta mobilna aplikacja umożliwia wysyłanie podpisanych zdjęć lub krótkich filmów do wybranych osób. Do tej pory komercyjne zastosowanie nie odbywało się na szeroką skalę (choć, m.in. w Stanach Zjednoczonych Snapchata używa firma Taco Bell).

Sytuacja ma się zmienić po wprowadzeniu funkcji Discover. W ramach korzystania ze swojego konta będzie można zakupić dzieła wybranych marek. Całość ma się wiązać z kanałem o nazwie Sweet stworzonym przy współpracy z firmą Hearst. Do tej pory można tam było przeglądać różnorakie produkty z krótkimi opisami, jednak opcja “zakup” ma się pojawić dopiero teraz.

Wcześniej Snapchat wprowadził sposób na transfer pieniędzy zwany Snapcash. Jest to więc spore ułatwienie w kontekście rozpoczęcia handlu za pośrednictwem tej aplikacji.

[źródło i grafika: engadget.com]